انتشار بروزسانی جدید بازی Forza Horizon 4

شرکت Playground Games به تازگی بروزرسانی جدیدی برای بازی Forza Horizon 4 منتشر کرده است.

انتشار بروزسانی جدید بازی Forza Horizon 4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک رالی و رقیب اصلی و سر سخت بازی Need For Speed، عنوان Forza Horizon است. از این عنوان تاکنون ۴ نسخه منتشر شده است که آخرین نسخه آن Forza Horizon 4 نام دارد و با نمایش تریلر و گیم‌پلی‌های جذاب زیادی توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. به تازگی شرکت سازنده این عنوان اعلام کرد به روزرسانی رایگانی برای این بازی منتشر شده است و با دریافت این بروزرسانی وسایل نقلیه جدید و قابلیت شخصی راننده بازی به گیمر داده می‌شود.

این عنوان از زمان عرضه تاکنون بروزرسانی‌های مختلفی را دریافت کرده است و هر بروزرسانی علاوه بر بهبود عملکرد بازی، قابلیت‌ها جدیدی را به آن اضافه می‌کند. این بار نیز شرکت پلی گراند گیمز قصد دارد با بروزرسانی جدید خود گیمرها و طرفداران این عنوان را بیش از پیش افزایش دهد.

انتشار بروزسانی جدید بازی Forza Horizon 4

این بروزرسانی داستان جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد که این داستان شامل 7 مرحله جدید است. هنگامی که گیمر این داستان را انجام دهد اجازه دسترسی به خودروهای جدید بازی که شامل : 1999 Lotus Elise، Austin taxi، the Top Gear modified Mercedes-Benz E-AT، a 65 Mini Cooper، Porsche 911 GT2 RS وG65 6x6 AMG می‌شود را پیدا خواهد کرد و می‌تواند از این خودروها هم در بخش داستانی و هم در بخش آزاد از آن‌ها استفاده کند.


بیشتر بخوانید: طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بود


علاوه بر این با تکمیل بخش داستانی جدید گیمر لباس سفید رنگی را برای کاراکتر خود بدست خواهد آورد. طبق اعلام شرکت سازنده بازی، این بروزرسانی از روی برنامه تلویزیونی Top Gear ساخته شده است که قطعا هدف تیم سازنده بازی از این کار جذب طرفداران این برنامه به بازی Forza Horizon 4 است. همچنین این بروزرسانی به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا دستاوردها و سطح سایر بازیکنان را بتوانند مشاهده کنند. این بروزرسانی گرافیک بازی را نیز تا حدودی بالا می‌برد و تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار