مدیر خانه مطبوعات قم خبر داد؛

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم برگزار می‌شود

مدیر خانه مطبوعات قم از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در آبان ماه خبر داد.

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی داستانی،مدیر خانه مطبوعات قم روز شنبه ۱۵ تیرماه در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ارشاد استان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در آبان ماه امسال اظهار کرد: با حمایت اداره کل ارشاد استان و خانه مطبوعات قم دومین جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف رشد، اعتلا و ارتقای رسانه‌های استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: همه خبرنگاران و نویسندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان ارائه دهند.

مدیر خانه مطبوعات قم ادامه داد: جشنواره در بخش اصلی شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، فیلم خبری، عکس خبری، صفحه‌آرایی طنز خبری و فیلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: بخش‌های ویژه نیز شامل رونق تولید و بیانیه گام دوم در کنار موضوعات دیگر متناسب با مشارکت دستگاه‌های دیگر نیز در این جشنواره پیش‌بینی‌شده است.

داستانی زمان دریافت آثار خبرنگاران را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: آثار تنها در بازه زمانی ۱۷ مرداد ۹۷ لغایت اول مهرماه ۹۸ که در یکی از رسانه‌های سراسری، خبرگزاری، نشریات استانی و پایگاه‌های خبری استان منتشرشده  را ارائه دهند.

وی با تأکید بر پیش‌بینی گزارش تصویری در این جشنواره یادآور شد: آثار ارائه‌شده باید بر اساس موضوعات فراخوان شده در جشنواره و بدون برگزیده شدن در جشنواره دیگری خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات قم، قید نام تهیه‌کننده مطلب، کسب تاییده برای آثار با نام‌های مستعار از شرایط این جشنواره برشمرد و گفت: هر متقاضی در سه بخش شامل بخش‌های اصلی و ویژه می‌تواند شرکت کند که هر فرد نهایتاً می‌تواند صاحب دو جایزه شود.

انتهای پیام/ ش

دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.