رمال کلاهبردار در ممسنی غافلگیر شد/مرگ کودک شیرازی با سقوط در استخر/برخورد مرگبار تانکر آب با خودرو سواری

مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه شانزدهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رمال کلاهبردار در ممسنی غافلگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری فرد رمالی خبر داد که مبلغ ۳۱۲ میلیون ریال از ۸ نفر کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ممسنی، برابر اخبار رسیده مطلع شدند خانمی با فالگیری، دعانویسی و اغفال شهروندان اقدام به دریافت وجه نقد و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه آن را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی اقرار کرد، افزود: مبلغ ۳۱۲ میلیون ریال که از ۸ نفر کلاهبرداری بود از وی گرفته و تحویل شاکیان شد.

مرگ کودک شیرازی بر اثر سقوط در استخر

دختر بچه ۵ ساله بر اثر سقوط در استخر یک باغ جان خود را از دست داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن کودک ۵ ساله، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که دختر بچه ۵ ساله به همراه مادر خود درون باغ بوده اند که ناگهان نوزاد که مشغول بازی بوده است به درون استخر سقوط می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر بچه در هنگام انتقال به درمانگاه فوت می‌کند، به خانواده‌ها هشدار داد مواظب فرزندان خود باشند و از نزدیک شدن به استخر و کانال‌های آب جدا پرهیز کنند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

مرگ جوان با سقوط از بلندی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از سقوط جوانی در آن شهرستان خبر داد که در ساختمان نیمه کاره مشغول کار در ارتفاع بوده است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط جوانی از ارتقاع در خیابان ارم شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند یک جوان در ساختمان بر روی داربست مشغول کار بوده است که به دلیل نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

این مقام انتظامی، از کارفرمایان و مالکان خواست نکات ایمنی در کار را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

یک کشته در برخورد مرگبار تانکر آب با خودرو سواری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید تانکر حمل آب با خودروی ۲۰۶ در جاده شیراز کوار، مرگ راننده جوان خودرو سواری را رقم زد.

علیرضا عدلو، سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تصادف تانکر حمل آب و خودروی ۲۰۶، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ و نجاتگران ایستگاه ۵ را به محل حادثه (محور شیراز کوار) اعزام کرد.

وی ادامه داد: یک دستگاه تریلی حامل آب در مسیر بزرگراه در حال حرکت بود که بنا به علت نامعلومی ناگهان با یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ به شدت برخورد کرده و خودرو ۲۰۶ در زیر تریلی گرفتار شد.

وی با اشاره به محبوس شدن رانندگان دو خودرو در این حادثه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق خودرو‌ها و ایمن سازی محل حادثه، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه، و ست هیدرولیک، خودرو ۲۰۶ را از زیر تریلی خارج کرده و افراد محبوس (رانندگان تریلی و خودروی سواری) را از درون خودرو‌ها خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

عدلو تصریح کرد: طبق اظهار نیرو‌های اورژانس، راننده خودروری سواری در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده بود.

تراکتور میلیاردی در خرمبید متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از توقیف کامیون کشنده حامل یک دستگاه تراکتور قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه تراکتور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد تراکتور از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

 کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک از منزل مسکونی

فرمانده انتظامی فارس از کشف و ضبط محموله ۳۵۰ کیلوگرمی تریاک در یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به نقش پلیس فارس در جلوگیری از مواد مخدر، گفت: این استان شهدای زیادی تقدیم کرده است و برای مقابله با این پدیده شوم باید عزمی همگانی شکل بگیرد.

وی، با اشاره به کشف محموله ۳۵۰ کیلوگرمی تریاک در شیراز، بیان کرد: این میزان مواد در یک منزل مسکونی توسط قاچاقچیان دپو شده بود که با انجام یکسری کار‌های فنی، اطلاعاتی و هوشیاری ماموران کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۴ نفر قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: در این خصوص ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی به نقش پررنگ و تاثیرگذار مردم در برخورد با قاچاقچیان اشاره و تاکید کرد: مردم برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر، پلیس را در دستگیری سوداگران مرگ یاری کنند و هرگونه اخبار در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

کالای قاچاق در پاسارگاد به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۴ هزار و ۳۲۰ قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ دوم محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور تهران - شیراز به یک تریلر حامل کالا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، تعداد ۴ هزار و ۳۲۰ قطعه لوازم قاچاق از نوع سم پاش، موتور پمپ آب، لوازم جانبی جارو برقی و الکتریکی کشف و یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نیکبخت تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان، با پدیده شوم قاچاق که به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار