تاکید فرماندار اهواز بر تسریع در اجرای طرح آبرسانی غیزانیه

فرماندار اهواز بر سریع در اجرای طرح آبرسانی غیزانیه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز در نشست بررسی مشکلات بخش غیزانیه به اجرای طرح آبرسانی به روستا‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: این طرح نباید توقف متوقف شود و اگر معارضینی وجود دارد باید این مشکل از سوی شرکت آب و فاضلاب رفع شود.

وی بیان داشت: برای رفع مشکل آب روستا‌ها تا قبل از تکمیل طرح آبرسانی غیزانیه، ۶ تانکر آبرسانی از سوی شرکت مناطق نفت خیز و ۴ تانکر نیز از سوی اداره آب و فاضلاب روستایی برای تامین آب روستا‌های فاقد آب در نظر گرفته شده است.

عالمی نیسی با اشاره به مشکل بیکاری در روستا‌های بخش غیزانیه اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن شرکت‌های مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز کارون و مارون، اهالی این روستا‌ها باید در اولویت استخدام این شرکت‌ها باشد و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

فرماندار شهرستان اهواز به جلسه با مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز در هفته گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این جلسه رفع برخی از مشکلات بخش غیزانیه از سوی این شرکت مصوب شد.

این مقام مسئول افزود: بازسازی مدارس فرسوده بخش غیزانیه یکی از مصوبات جلسه با نفت بودکه قرار است در اسرع وقت این مدارس از سوی این شرکت بازسازی شود.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در روند آبرسانی به روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.