به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر قم؛

۱۰ نوعروس نیازمند قم راهی خانه بخت شدند

همزمان با دهه کرامت تعداد ۱۰ کمک جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت از سوی جمعیت هلال احمر قم اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان قم در اقدامی نیکوکارانه ۱۰ کمک جهیزیه را به نوعروسان کم برخوردار هدیه کردند.

این هدایا به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان شامل؛ اجاق گاز، ماشین رختشویی، سرویس و ظروف آشپزخانه، پنکه، سرویس رختخواب، پتو و بخشی از لوازم اولیه و ضروری زندگی است که با همت داوطلبان واحد جهیزیه این معاونت و از طریق کمک‌های مردمی داوطلبانه و مساعدت خیرین اهدا شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در این خصوص گفت: این طرح قدمت چندین ساله در استان قم دارد و در طول سال و در ایام و مناسبت‌ها بویژه اعیاد تهیه و اهدای کمک جهیزیه به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت انسانی آن‌ها صورت می‌گیرد.

امیرحسین علیمردانی بیان کرد: در ایام ولادت کریمه اهل بیت (س) و دهه کرامت تعداد ۸ کمک جهیزیه به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و ۲ جهیزیه توسط اعضای داوطلب خانه هلال روستای خورآباد تهیه و اهدا شد.

گفتنی است، عموم مردم و خیرین با هر توان مالی می‌توانند با اهدای هر مبلغ و همچنین با اهدای کمک‌های غیرنقدی در این امر خیر سهیم باشند. خیرین و افرادی که علاقمند به مشارکت در این امر خیر هستند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۳۱۶۱ واریز و یا به معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان لواسانی (ساحلی) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.