۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده کمیته‌امداد پلدختر تعمیر شد/ اهدای ۱۰۰۰بسته لوازم‌خانگی

رئیس کمیته‌امداد پلدختر با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰۰ بسته انواع لوازم‌خانگی به مددجویان آسیب‌دیده از سیل این شهرستان اهدا شده، گفت: ۱۰۰ واحد تعمیری مددجویان بازسازی و تحویل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نبی‌الله ناظری رئیس کمیته‌امداد پلدختر گفت: بعد از سیلاب فروردین، چون ساختمان کمیته‌امداد در ضلع شرقی شهر قرار داشت و آسیب ندیده‌بود بلافاصله حدود ۴۰۰ نفر از سیل‌زدگان و نیرو‌های جهادی را در این ساختمان اسکان دادیم و با ستاد‌های پخت غذا همکاری کردیم، طی یک‌ماه اول سیلاب حدود ۳۰۰ هزار غذا پخت کرده و بین سیل‌زدگان توزیع شد.

ناظری با بیان اینکه تعمیر ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان را انجام داده و حدود ۴۰۰ پرونده تعمیری دیگر هم داریم، گفت: ۴۰۰ واحد مسکونی احداثی در شهر پلدختر و روستا‌ها وجود دارد که با همکاری با سپاه‌های معین تهران و اصفهان در حال احداث آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و راه‌وشهرسازی مسکن مهر را تجهیز و حدود ۳۰ خانواده مددجوی آسیب‌دیده از سیلاب را در آن اسکان دادیم، افزود: در جلسه‌ای با حضور امام‌‍‌جمعه، فرماندار و سپاه مصوب شد که کمیته‌امداد برای توزیع لوازم‌خانگی کمک کند.

رئیس کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) پلدختر با بیان اینکه تلاش کردیم مردم با احترام حواله را دریافت، برای دریافت لوازم خانگی مراجعه کنند و توزیع هدفمند باشد، عنوان کرد: کمیته‌امداد تاکنون به ۱۰۰۰ مددجوی این نهاد لوازم‌خانگی اهدا کرده و هزار و ۵۰۰ نفر هم لوازم خانگی ستاد اجرایی امام‌خمینی (ره) را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیرین قصد داریم تعمیرات و احداث منازل مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد را در دستور کار قرار دهیم بیان کرد: در سفر دو روزه رئیس کمیته‌امداد کشور به پلدختر حدود ۶ میلیارد تومان وام کارگشایی و ۱۰۰۰ نفر سهمیه هم به این شهرستان اختصاص داده شد تا کهنسالانی که خانه‌های آن‌ها نیز تعمیری‌ست را به‌صورت تبصره‌ای تحت‌پوشش کمیته‌امداد بیاوریم.

انتهای پیام/پ

تعمیرواحدهای مسکونی مددجویان سیل‌زده کمیته‌امداد پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.