اولین دختر شعبده‌باز ایرانی کتاب چهارشنبه‌های شیطانی علینژاد را سوزاند +فیلم

بانوی شعبده‌باز ایرانی با انتشار ویدئویی در مقابل دیدگان مخاطبان خود کتاب شیطانی مسیح علینژاد را آتش زد.

کتاب اختصاصی مسیح علی‌نژاد به آتش کشیده شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایه رحمتی که به عنوان اولین بانوی شعبده‌باز ایرانی شناخته می‌‌شود، چندی است که دست به  افشاگری درباره مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب زده است. او با انتشار ویدئویی خطاب به علینژاد با یادآوری حکم خدا برای حجاب در مقابل دیدگان مخاطبان خود کتاب چهارشنبه‌های شیطانی را که اشاره به پویش علینژاد در این روز دارد، آتش زد. به اعتقاد این بانوی شعبده‌باز نویسنده‌ کتاب مسیح علینژاد و سرمایه‌گذار آن دولت آمریکا است.


بیشتر بخوانید: افشای اسنادی مهم از مسیح علینژاد/ سنگ‌تمام آمریکا برای آتش‌بیارترین زن ضدانقلاب با عنوان «strictly protect»+ تصاویر


 اسناد تازه منتشرشده در وبسایت افشاگر ویکی لیکس نشان می‌دهد که مسیح علینژاد یکی از منابع اطلاعاتی مهم وزارت امورخارجه آمریکا است و برای او از عنوان "strictly protect" به معنی تحت "حفاظت شدید" استفاده شده است. این اسناد نشان می‌دهد  پشت‌پرده نمایش‌های عوام فریبانه علینژاد در تلویزیون دولتی آمریکا و شعار‌های حقوق زنان و آزادی از طرف او، چگونه از طرف سیاستمداران آمریکایی مدیریت می‌شود.


بیشتر بخوانید: افشاگری اولین دختر شعبده‌باز ایران از نقشه‌های مسیح علینژاد/ خیلی حرف‌ها را هنوز رو نکردم پس منتظر باش! +فیلم


علینژاد خبرنگار ضدانقلاب، چندی پیش پویشی سازمان‌یافته با عنوان «آزادی‌های یواشکی» به راه انداخت؛ او با تبلیغ پویش خود با نام «چهارشنبه‌های سفید» فراخوان کشف حجاب را به واسطه رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های اجتماعی مختلف اعلام کرد و تلاش کرد گروه‌هایی از زنان و دختران ایران را در روز‌های چهارشنبه به خیابان بیاورد.


بیشتر بخوانید: پیام قاطع دهه هشتادی‌ها به مسیح علینژاد +فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دختر خوب
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۶:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
زنده باد سایه رحمتی.
United Arab Emirates
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
آدم هرچی باشه ولی وطنفروش نباشه. مرگ بر مصیح علینژاد بی شرف...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آفرین به این دختر جسور وغیور