مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم مطرح کرد؛

اعلام آمادگی هلال احمر قم برای اعزام به خوزستان

گلفشان از آماده باش تیم‌های امدادی و تجهیزات لجستیکی جمعیت هلال احمر استان برای اعزام به مناطق زلزله زده خوزستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: به دنبال وقوع زلزله در استان خوزستان و اعلام ساعت صفر، در ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه شب ۱۷ تیرماه در کمتر از یک ساعت، ۸۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر همراه با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: با اعلام ساعت صفر، با سرعت فرایند فراخوان انجام و تجهیزات لجستیکی و انسانی نیز آماده شد.

وی گفت: در پی این فراخوان ۸۰ نجاتگر آماده به عملیات به همراه تیم واکنش سریع استان، تیم آنست و ۲ قلاده سگ، ۵ دستگاه آمبولانس عملیاتی، ۱ دستگاه خودروی نجات، ۲ دستگاه خودروی کمک دار، ۲ دستگاه خودروی فرماندهی و همچنین خودروی ارتباطات و ۲ دستگاه مینی بوس آماده ارائه خدمت شدند.

گلفشان با تاکید بر آماده باش صد درصدی جمعیت هلال احمر برای اعزام و ارائه خدمات به مردم در مناطق زلزله زده در صورت نیاز افزود: هلال احمر استان قم نشان داده با اینکه در بسیاری از حوادث استان معین نیست اما، همواره پیشرو و جزو نخستین استان‌ها بوده و این آمادگی ادامه دارد تا در صورت اعلام نیاز تیم‌ها و تجهیزات به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام/الف

آمادگی هلال احمر قم برای اعزام به خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.