در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

تازه‌ترین آثار نویسنده کتاب «فرنگیس» رونمایی می‌شود

سه کتاب جدید مهناز فتاحی به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

تازه ترین کتاب های منصوره میرفتاح رونمایی می شودمهناز فتاحی نویسنده، در خصوص تازه‌ترین فعالیت های ادبی خود به خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به تازگی سه کتاب جدیدم با عناوین «قلب کوچک سپهر»، «گمبی» و «من عروسک گلهانم» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. قرار است مراسم رونمایی از این کتاب‌ها از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شود.

وی افزود: در کتاب «قلب کوچک سپهر» ماجرای فرزند خودم را روایت می‌کنم. فرزندم از بدو تولد به بیماری قلبی مبتلا شده و وقتی آخرین عمل قلبش را انجام داد، پزشکان فکر نمی‌کردند زنده بماند. اما با امید به خداوند پس از انجام چندین عمل جراحی بهبودی کامل یافت. موضوع و محور کتاب «قلب کوچک سپهر» امید داشتن به لطف و رحمت خداوند است.

این نویسنده درباره موضوع کتاب «گمبی» اظهار کرد: کلمه «گمبی» در زبان کردی به معنای «گم شده» است. کتاب «گمبی» هم رمان دفاع مقدسی است که ماجرای دختر پنج ساله‌ای را بیان می‌کند که در زمان جنگ از خانواده اش جدا می‌شود.

فتاحی با اشاره به ماجرای کشتی آزادی که به سمت فلسطین حرکت می‌کرد و سوژه کتاب «من عروسک گلهانم» بیان کرد: زمانی که کشتی آزادی برای مردم فلسطین آذوقه می‌برد، با حمله نیرو‌های اسرائیلی به این کشتی مواجه شد. کتاب «من عروسک گلهانم» ماجرا را از زبان دختر یکی از افرادی که در کشتی حضور داشت، بیان می‌کند. نام این دختر «گلهان» بود. در واقع این کتاب درباره موج بیداری اسلامی است که در منطقه ایجاد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار