رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

فرزند یک دستفروشم / برای نوکری آمده‌ام نه ریاست

حجت‌الاسلام برگی گفت: من هم فرزند یک دستفروش هستم و به پدر خود افتخار می‌کنم؛ مردی که پدر دو شهید دفاع مقدس است و تا ۶ ماه پیش چرخ دستفروشی‌اش همچنان می‌چرخید.

من فرزند یک دستفروشم و برای نوکری آمده‌ام نه ریاستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام رسول برگی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: من هنوز کاری نکردم و امروز روز اول مسئولیت من است و فقط از شما می‌خواهم تا دعا کنید روز آخر مسوولیتم شرمنده نشوم.

وی با بیان اینکه در استانی که حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای آل‌هاشم هستند، کار کردن هم راحت و هم سخت است، گفت: راحت از این لحاظ که محبوبیت او، حلّال مشکلات خواهد بود و سخت به خاطر اینکه پشت سر حاج آقا آل‌هاشم حرکت کردن بسیار سخت است چراکه او یک فرد با تلاش و مجاهد است.

رئیس جدید شورای هماهنگی استان با تشکر از اعتماد آیت‌الله جنتی مبنی بر انتخاب او به این مسوولیت، گفت: این یک مسوولیت بزرگی است که به بنده کمترین سپرده شده و در این مسئولیت خطیر واقعا مهم قرار گرفته‌ام.

وی افزود: ما دو امام جمعه شهید در استان داریم؛ شهید محراب حضرت آیت‌الله علامه شهید قاضی طباطبایی و حضرت آیت‌الله شهید مدنی، این افتخار است که در شهر شهدای محراب فعالیت کنم.

برگی با درخواست از دوستان، هیئت‌ها و ادارات و افراد شخصی مبنی بر پرهیز از نصب هرگونه بنر و پلاکارد، گفت: با توجه به مسائل اقتصادی کشور، از همه عزیزان استدعا می‌کنم تا هیچ بنر و کارت و پلاکاردی نصب نکنند.

وی با اشاره به جمله معروف شهید رجایی در زمان انتخاب به عنوان ریاست جمهور، افزود: شهید رجایی وقتی به سمت ریاست جمهوری رسید به همه اطرافیان خود گفت که برای من پلاکارد و دسته گل و هدیه و ... نیاورید و فقط اگر هر وقت دیدید که من یک لحظه این مسئولیت را بد انجام داده و از گذشته خود غافل شدم حتما درِ گوشم زمزمه کنید که تو محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد هستی که زمانی به خاطر اینکه امرار معاش کنی، مجبور به دوره گرد و دستفروشی بودی.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: من هم فرزند یک دستفروش هستم و به پدر خود افتخار می‌کنم؛ مردی که پدر دو شهید دفاع مقدس است و تا ۶ ماه پیش چرخ دستفروشی‌اش همچنان می‌چرخید، ولی به علت کهولت سن و به اصرار خانواده از دستفروشی دست کشیده و استراحت می‌کند.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان طلبه و روحانی با لباس‌های مختلف در حرم امام رضا، ارومیه، زنجان، تهران و تبریز و اطراف آن در خدمت عزیزان هستم و تا به امروز برای خود مقامی قائل نشد‌ه‌ام و اگر چیزی هستم، آن روضه خوانی امام حسین علیه السلام است.

برگی افزود: برای من پلاکارد و بنر و کارت تبریک ارسال نکنید، ولی گا‌ها یادم بیاندازید که من برای نوکری آمده‌ام نه ریاست.

انتهای پیام/م

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.