مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مطرح کرد؛

توضیحات مدیرعامل مترو درباره علت عبور آب از ایستگاه مترو هروی

امام گفت: عبور آب های زیر زمینی باید به گونه‌ای باشد که به تاسیسات آسیبی نرساند و به ایستگاه‌های پمپاژ هدایت شود.

علت عبور آب از ایستگاه هرویعلی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر عبور آب از ایستگاه هروری اظهار کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند و معمولا در نقاطی از مسیر در محل ایستگاه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژی داریم که آب‌ها به آنجا هدایت می‌شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند، آنجا جمع آوری می‌شوند و از طریق پمپاژ به بیرون هدایت خواهند شد.

وی تصریح کرد: سمت ایستگاه قائم در خط ۳ مترو تهران، نشتی آب زیادی وجود دارد، همچنین در جا‌هایی دیگر از خط هم امکان وجود آب هست.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات ورودی شمالی ایستگاه میرزای شیرازی


امام بیان کرد: این‌ عبور آب باید به گونه‌ای باشد که به تاسیسات آسیبی نرساند و به ایستگاه‌های پمپاژ هدایت شود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این سوال که آیا حرکت آب در خطوط خطری ندارد، افزود: در حال حاضر مشکلی ایجاد نکرده و باید سیستم ما کار خود را درست انجام دهد.

امام ادامه داد: در جا‌هایی ممکن است عملیات ترمیمی داشته باشیم و خود سیستم زهکشی نواقصی داشته باشد که در خط‌های قبلی از این جهات نواقصی داریم، که در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم تا ضریب اطمینان کارهایمان بیشتر شود.

گفتنی است؛ مسیر خط ۳ متروی تهران از بزرگراه آزادگان (جنوب‌غرب تهران) تا منطقه ازگل و نیاوران (شمال شرق تهران) به طول حدود ۳۷ کیلومتر با ۲۸ ایستگاه است که کلیه ایستگاه‌های آن زیرزمینی است. همچنین؛ در حال حاضر ۲۴ ایستگاه از خط ۳ به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار