خادمان حرم رضوی به کهگیلویه و بویراحمد رسیدند

مردم شهر دیشموک و حومه از خادمین آستان قدس رضوی و پرچم مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) استقبال باشکوهی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مردم شهر دیشموک و حومه از خادمین آستان قدس رضوی و پرچم مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) استقبال باشکوهی کردند.

مردک شهر دیشموک و روستای امامزاده میرسالار (ع) در حرم مطهر امامزاده میرسالار (ع) به استقبال خادمین رفته و پس از زیارت امامزاده راهی شهر دیشموک شدند. پس از ورود به شهر دیشموک با امام جمعه و شورای اداری بخش دیشموک دیدار و خیرمقدم گویی توسط امام جمعه شهر دیشموک از خادمین امام رضا (ع) صورت گرفت.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در دیدار خادمین حرم رضوی گفت: مردم شهر دیشموک از صبح روزجاری تاکنون با برپایی ایستگاه صلواتی و دعوت از مردم انتظار حضور پر خیر و برکت شما را می‌کشیدند که با دیدن پرچم آن امام همام و حاملان آن به فکر معشوق افتادند و طلب حاجات نمودند.

خادمان حرم رضوی به کهگیلویه و بویراحمد رسیدند

وی افزود: بخش دیشموک دارای مردمانی مومن و انقلابی است که جا دارد آستان قدس رضوی تسهیلات خوداشتغالی و طرح‌هایی همچون احداث مسجد و خانه عالم را در این دیار فعال نماید.

مردم ولایتمدار شهر دیشموک با جمعیت باشکوهی در ابتدای خیابان کمیل تا مسجد صاحب الزمان (عج) به انتظار نشستند و بالاخره راس ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه حاملان و پیام آوران آستان مقدس امام رئوف به دیدار آنان رفتند و با بوسیدن پرچم آن امام همام درد و دل شان را با خدای خود و توسل به اهلبیت عصمت و طهارت ابراز کردند. خادمان حرم ضمن استقبال از مردم و بردن پرچم حرم در بین مشتاقان به آنان نمک متبرک می‌دادند تا مردم مسلمان با استفاده از آن راه و رسم زندگی شان را از نمک متبرک آستان حضرت دوست بگیرند.

خادمان حرم یار پس از استقبال بی نظیر مردم از مسئول کانون خادمیاری و رابط آن با اهدای نشان لیاقت آستان قدس تجلیل کردند.

خادمان حرم رضوی پس از دیدار عمومی با مردم شهر دیشموک با سه خانواده شهیدان افروغ، تربالی و دارائی دیدار کردند و از مادران شهدا خواستند تا برای آنان دعا کنند. در هنگام ورود به خانه‌های مادران شهدا با استقبال گرم آنان و دود و اسپند و پذیرایی مواجه شده و رضایت کامل خودشان را از این برنامه مطرح کردند.

خادمان حرم رضوی به کهگیلویه و بویراحمد رسیدند

پس از دیدار خانواده‌های شهدا این بار نوبت بیماران معلول و سرطانی بود که با توسل جستن به پرچم آستان قدس رضوی به فکر شفا گرفتن از آن امام رئوف بیفتند، زیرا پیراهن یوسف نبی، یعقوب پیغمبر بینا کرد و پرچم مضجع شریف حضرت یار دل‌های مشتاقان و عاشقان را به انوار الهی منور ساخت.

انتهای پیام/م

استقبال کم‌نظیر دیشموکی‌ها از خدام حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.