تکذیب خبر قطع دست خادم آستان مقدس حضرت معصومه(س)

روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب خبر قطع دست خادم این آستان مقدس،توضیحاتی ارائه کرد.

تکذیب خبر قطع دست خادم آستان مقدس حضرت معصومه(س)به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:طی روز‌های اخیر خبری در شبکه‌های اجتماعی و برخی مجموعه‌های خبری مبنی بر سقوط یکی از خادمان آستان مقدس در پارکینگ حرم مطهر، در حین کار بر روی دستگاه برش سنگ و قطع دست وی منتشر شده‌است که خلاف واقعیت بوده و از سوی روابط عمومی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تکذیب می‌شود.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده از منابع معتبر، این حادثه عصر روز شنبه ۱۵ تیرماه در خیابان انقلاب قم (چهارمردان) برای یکی از کارگران ساختمانی از اتباع کشور افغانستان با نامی مشخص، به علت سقوط در چاله آسانسور اتفاق افتاده‌است و این حادثه هیچ ارتباطی به پروژه‌ها، پیمانکاران، کارکنان و خادمان این آستان مقدس ندارد و در پارکینگ‌ها و مجموعه‌های حرم مطهر بانوی کرامت رخ نداده‌ است.

آستان مقدس ضمن ابراز خرسندی از درمان فرد مذکور و دعا برای سلامتی و تسریع در بهبودی وی، انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کند و از تمامی رسانه‌ها رعایت اخلاق حرفه‌ای و بررسی صحت اخبار را خواستار می‌شود. با توجه به اینکه پایگاه خبری و کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) منابع معتبر در انعکاس اخبار این آستان شریف است، اصحاب رسانه را به استفاده از این منابع معتبر توصیه می‌کنیم، چراکه در صورت شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب، حق انجام پیگیری‌های حقوقی و قضایی نزد آستان مقدس بانوی کرامت محفوظ است.

یادآور می‌شود، این خبر در فضای مجازی و از سوی برخی کانال‌های فضای مجازی نشر یافته بود. فایل صوتی از یکی از کارکنان آمبولانس اورژانس در این زمینه نیز به این خبر‌ها ضمیمه شده بود.

انتهای پیام/ش

اطلاعیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.