ویژه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی؛

رونمایی از ۲۵ عنوان کتاب بریل در قم

نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم، ۲۵ عنوان کتاب به خط بریل را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسن عبدلی ،مسئول واحد تولید کتاب بریل نهاد کتابخانه‌های عمومی قم و بخش نابینایان کتابخانه حضرت آیت الله خامنه‌ای گفت: نهاد کتابخانه های عمومی استان ۲۵ عنوان کتاب نوشته شده با خط بریل را روانه بازار نشر کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۳ عنوان از این کتاب‌ها در جشنواره‌های رضوی پیشین ارائه شده است گفت: ۱۲ عنوان از این کتاب‌ها برای جشنواره ملی کتابخوانی رضوی دهه کرامت امسال تولید شده است.

وی با بیان اینکه این ۱۲ عنوان کتاب در یکهزار و ۱۰۰ نسخه و ۱۳۰ هزار صفحه تولید شده است،افزود: این آثار که شامل چهار عنوان برای کودک، چهار عنوان برای نوجوان و چهار عنوان برای جوان و بزرگسال است، برای نابینایان سراسر کشور نیز ارسال شد، و نابینایان مانند سایر گروه‌ها امکان بهره مندی از این جشنواره را پیدا کردند.

عبدلی با اشاره به افزایش تعداد نابینایان شرکت کننده در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: بانوی ملکوت و سیره تقوی از جمله عناوین کتاب‌های بریل تولید شده ویژه جشنواره امسال است.

مسئول واحد تولید بریل نهاد کتابخانه‌های قم خاطرنشان کرد: این نهاد تنها متولی تولید کتاب‌های بریل در استان است، و تولیدات آن در کل کشور نیز عرضه می‌شود.

وی گفت: تاکنون در قم ۳۰۰ عنوان کتاب بریل در ۱۷ هزار نسخه تولید و در کشور توزیع شده است.

انتهای پیام/ش

کتب بریل قم در راه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار