بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ تیر ماه ۹۸؛

غرق شدن دختر ۲۲ ساله / تصادف مرگبار موتور سوار رودسری

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن دختر ۲۲ ساله / تصادف مرگبار جوان رودسریبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه (۲۰ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن دختر ۲۲ ساله در چاف لنگرود

سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی لنگرود امروز گفت: دختری ۲۲ ساله، اهل تهران به علت ناآشنایی با شنا و در خارج از طرح، در آب‌های ساحلی چاف لنگرود غرق شد.

وی با بیان اینکه، این دختر که همراه پدرش خارج از طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی چاف شنا می‌کرد به کام مرگ رفت، افزود: پدر این دختر ۲۲ ساله با کمک ناجیان غریق از غرق شدن نجات یافت .

هر ساله در فصل گرمای عده‌ای از شهروندان گیلانی و گردشگران به علت توجه نکردن به هشدار‌ها و شنا کردن در خارج از طرح‌های سالمسازی دریای خزر جان می‌بازند.

مرگ موتور سوار رودسری

سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان امروز گفت: در برخورد ۲ موتورسیکلت در جاده رحیم آباد – رودسر در محدوده روستای سرمستان یکی از موتورسواران که جوانی ۱۷ ساله بود در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه، موتورسوار دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: انحراف به چپ یکی از موتورسیکلت‌ها علت این حادثه رانندگی بود.

 

انتهای پیام / ق 

 

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.