حضور کاروان زیر سایه خورشید در منطقه یکم امامت نداجا

در هفتمین روز دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منطقه یکم امامت نداجا فضای منطقه یکم امامت نداجا را عطر آگین کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، در هفتمین روز دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منطقه یکم امامت نداجا فضای منطقه یکم امامت نداجا را عطر آگین کردند.

در این مراسم حجت الاسلام حسین شوکتیان روحانی کاروان زیر سایه خورشید در جمع دریادلان منطقه یکم امامت نداجا ضمن  تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: توکل به خدا در هر شرایطی و ثابت قدمی در مسیر باعث موفقیت در رسیدن به اهداف خواهد شد، همانگونه که در صدر اسلام پیامبر گرامی اسلام با عده کم با توکل بر خدا توانست دین مبین اسلام را سرزمین عربستان گسترش دهد.

وی گفت:پیامبر اسلام در جامعه‌ای به نبوت رسید که آن جامعه در اوج انحطاط و سقوط اخلاقی بود و نبی مکرم اسلام در چنین شرایطی با توکل بر خدا و صبر و تلاش توانست دین اسلام را علاوه بر شبه جزیره عربستان تا ایران و روم نیز گسترش دهد.

حجت الاسلام شوکتیان گفت:امروز تشکیل گروه‌های تروریستی امثال داعش به منظور تخریب وجه اسلام است، زیرا دین اسلام از چنان محبوبیت برخوردار است که تا سال  غلبه جمعیتی از نظر دینی با اسلام است.

در ادامه این مراسم معنوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در ناوشکن سهند ضمن ایجاد فضای معنوی و روح بخش در ناوشکن سهند با توانمندی‌های این یگان تمام ایرانی که با تازگی به توان عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شده آشنا شدند.

در این مراسم دریادار دوم افشین تاشک ارشد نظامی استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نداجا و جمعی از فرماندهان منطقه یکم امامت نداجا به نشان خادمیاری رضوی مفتخر شدند.

انتهای پیام/ف

 کاروان زیر سایه خورشید  منطقه یکم امامت نداجارا عطر آگین کرد

برچسب ها: دهه کرامت ، نداجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.