سرانجام وحشتناک رانندگی با حالت مستی در خیابان +فیلم

دختر ثروتمند چینی که پس از مصرف مشروبات الکلی در پشت فرمان خودروی گرانقیمت خود قرار گرفته بود حادثه ای وحشتناک را در یک چهارراه رقم زد.

سرانجام وحشتناک رانندگی با حالت مستی در خیابان + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ثروتمند چینی که پس از مصرف مشروبات الکلی در پشت فرمان خودروی گرانقیمتش قرار گرفته بود فاجعه آفرید. «تان» ۲۳ ساله که با سرعت زیادی در خیابان در حال رانندگی بود با یک خودروی بی ام که در پشت چراغ قرمز یک چهارراه توقف کرده بود برخورد کرد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. این حادثه چهارشنبه شب و در یکی از خیابان های شهر « یانگ چنگ» واقع در استان هنان چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین امنیتی چهارراه تهیه شده است نشان می‌دهد در حالی که راننده خودروی بی ام و در پشت چهارراه منتظر سبز شدن چراغ راهنما است ناگهان این دختر با خودروی خود از پشت به آن برخورد می‌کند و خودرو را حدود ۱۰ متر جلوتر پرتاب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که خودروی بی ام و پس از واژگون شدن غرق شعله‌های آتش می‌شود.

دو مسافر مرد خودروی بی ام و در محل حادثه جان باختند و راننده این خودرو نیز دچار سوختگی شدید شد. این دختر و به همراه دو نفر از دوستانش نیز در این حادثه رانندگی دچار جراحت شدند. پس از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی چین مشخص شد که تان دختر یک خانواده ثروتمند چینی است که با انتشار تصاویری از جواهرات، کفش‌ها و لباس‌های برند و خودرو‌های گرانقیمت‌اش در صفحه شخصی‌ خود اقدام به خودنمایی می‌کرده است.

گفتنی است؛ تان و دوستانش که با اتهام در خطر قرار دادن امنیت عمومی مواجه هستند توسط پلیس محلی چین دستگیر شده اند و قرار است به زودی در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرند.

انتهای پیام/

حادثه وحشتناکی که دختر ثروتمند چینی در چهارراه رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.