توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت یارانه‌ای در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت:یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۸۶ لیتر سوخت یارانه‌ای بین بهره برداران این شهرستان در بخش کشاورزی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: در راستای تامین سوخت بخش‌های کشاورزی،  یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۸۶ لیتر سوخت نفت گاز و سفید در سه ماه امسال بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل افزود: مقدار توزیعی سوخت به تفکیک شامل یک میلیون و ۴۲۳ هزارو ۴۸۶ لیتر نفت گاز و ۲۰ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید بوده است که برای انجام عملیات زراعی کاشت، داشت و محصولات زراعی و باغی، موتور پمپ، ماشین آلات کشاورزی، مرغداری‌ها، بین بهره برداران بابلی توزیع شد.

وی افزود: به منظور هدفمند کردن یارانه‌های بخش کشاورزی، از ابتدای امسال تاکنون، نمایندگان روستا‌های تحت پوشش با انواع فعالیت‌های کشاورزی در سامانه مصرف کنندگان جزء بخش کشاورزی در این شهرستان ثبت نام کردند که پس از بررسی تقاضا با مدارک موجود در سامانه، اقدام به توزیع سوخت یارانه‌ای نفت گاز و نفت در چند بخش کشاورزی شد.

طاهری با اشاره به اینکه توزیع سوخت فعالان بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان به عهده این مدیریت است، گفت: شرکت نفت نیز در طول سال به صورت فصلی در سامانه مربوطه، میزان سوخت را شارژ کرده و پس از تأیید مقدار مصرفی فعالان بخش کشاورزی، سوخت مورد نیاز در اختیار این بخش قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/س
 

توزیع سوخت یارانه‌ای بین بهره برداران بابلی در بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.