رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین:

رفتار ما با کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی می‌ایستند، خشن‌تر است/جمهوری اسلامی یک قطب قدرت

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: رفتار ایران در مقابل کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی می‌ایستند، غلیظ‌تر و خشن‌تر خواهد بود.

رفتار ما با کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی می‌ایستند، خشن‌تر است/جمهوری اسلامی یک قطب قدرت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در جمع پیشکسوتان تدارکات لشکر ١٩ فجر گفت: اگر حادثه‌ای شبیه فتنه ٨٨ یا حتی ضعیف‌تر پیش بیاید رفتار ما مقابل کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی می‌ایستند، غلیظ‌تر و خشن‌تر خواهد بود.

وی با بیان این که این گونه گردهمایی‌ها برای انقلاب ظرفیت ساز است افزود: پس از گذشت بیش از ٣٠ سال از جنگ، امروز با افتخار باید بگوییم که جمهوری اسلامی به یک قطب قدرت تبدیل شده است.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که شرط بقای جمهوری اسلامی قدرت است، افزود: اگر انقلاب اسلامی بخواهد ادامه حیات بدهد باید قدرتمند باشد، قدرت نشأت گرفته از اسلام که تجلی این اسلام، امروز ولایت است.

وی گفت: این قدرت باید متصل به مردم و مردم سالاری دینی باشد و نمونه آن دفاع مقدس بود که تا مردمی شد توانست کمر راست کند و جنگ متحول شد.

سردار غیب پرور با بیان این که نظام مدیریتی در کشور است، ولی نفوذ اتفاق افتاده است، افزود: امروز برخی‌ها اقداماتی می‌کنند تا مردم با گره کور مواجه شوند.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در زمان جنگ تحمیلی نیز در این گردهمایی گفت: اقتدار ایران امروز به جایی رسیده است که هواپیمای پیشرفته آمریکا را با سلاح فوق سری یعنی سامانه ١٥ خرداد سرنگون می‌کند.

سردار محمد نبی رودکی با بیان این که شهدا با خدا معامله کردند و جز سود و منفعت برای آن‌ها و خانواده‌های معظم شان چیز دیگری نداشت افزود: تلاش‌هایی که رزمنده‌های تدارکات لشکر ١٩ فجر کردند از چند ماه قبل از عملیات تا چند ماه درگیر بودند بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: با تلاش، مقاومت و ایستادگی رزمنده ها، امروز مقاومت اسلامی در لبنان، یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط شکل گرفته است و این تداعی کننده صحبت امام هست که باید بسیج جهانی تشکیل شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در جمع پیشکسوتان تدارکات لشکر ١٩ فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار