شهادت یک مبارز فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر

یکی از اعضای گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از اعضای گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست نزدیک مرزهای شمال نوار غزه به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین و گردانهای عز الدین القسام روز پنجشنبه اعلام کردند یکی از اعضای این گروه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه ای تاکید کرد محمود احمد صبری الادهم، 28 ساله که صبح روز پنجشنبه در تیراندازی نظامیان اسرائیلی در شرق بیت حانون به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده (در بیمارستان) درگذشت.

گردانهای عزالدین قسام هم در بیانیه ای با تایید شهادت محمود احمد صبری الادهم بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز ایست و بازرسی گردانهای قسام در شرق بیت حانون، تاکید کرد این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و دشمن پیامدهای این اقدام جنایتکارانه را دریافت خواهد کرد . گردانهای قسام افزود: نظامیان اشغالگر به عمد به سوی یکی از رزمندگان ما که در حال انجام وظیفه اش در حفاظت از مرزها بود، تیراندازی کردند و ما در حال بررسی و ارزیابی این جنایت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار