«از آسمان» راوی زندگی شهید نادر حاجلو می‌شود

زندگی سردار شهید نادر حاجلو گفتنی‌ها و شنیدنی‌های بسیاری دارد که مجموعۀ تلویزیونی از آسمان به آن می پردازد.

«از آسمان» راوی زندگی شهید نادر حاجلو می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی به اتمام سال ۸۷ مانده بود که خبر شهادت یکی از متخصصین قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) فضای عمومی کشور را متأثر کرد. در آن روز سرد و تلخ سردار نادر حاجلو رزمندۀ دوران دفاع مقدس و مهندس زحمتکش و متخصص قرارگاه به دست اشرار به شهادت رسید.

زندگی سردار شهید نادر حاجلو گفتنی‌ها و شنیدنی‌های بسیاری دارد که مجموعۀ تلویزیونی از آسمان در برنامۀ این هفتۀ خود با سفر به شهر زیارت شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی به گوشه‌ای از آن‌ها پرداخته است.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعۀ شبکۀ دو سیما در این باره گفت: شهید حاجلو بیش از ۶۰ ماه سابقۀ رزمندگی داشت و بعد از جنگ هم با حضور در قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الأنبیاء (ص) در جبهۀ آبادانی کشور عزیزمان مشغول خدمت شد.

امیر خورشیدی فرد در ادامه افزود: از آسمان شهید حاجلو را از نگاه و زبان همسر، مادر، برادر، فرزندان و همرزمانش روایت کرده و در این مستند ۳۵ دقیقه‌ای به جنبه‌های فردی و اجتماعی زندگی وی می‌پردازد.

علاقمندان به سیرۀ شهدا می‌توانند این قسمت از آسمان را رأس ساعت ۱۶:۲۰ دقیقۀ روز جمعه ۲۱ تیرماه از شبکۀ دو سیما تماشا کنند.

گفتنی است که در تولید این برنامه آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.