در آستانه میلاد علی بن موسی الرضا (ع)؛

نمایشگاه عکس از بهشت تا بهشت در قم گشایش یافت

نمایشگاه عکس از بهشت تا بهشت در قم با موضوع پیاده روی زائران قم به مشهدالرضا(ع)گشایش یافت.

نمایشگاه عکس از بهشت تا بهشت در قم گشایش یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛امیر حسامی‌نژاد، مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم  با بیان اینکه نمایشگاه عکس از بهشت تا بهشت همزمان با دهه کرامت در نگارخانه فرهنگ قم برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت انجمن عکس بسیج هنرمندان قم و با همکاری شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۲۰ تیرماه به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه عکس با موضوع پیاده‌روی زائران قمی به سمت مشهد مقدس است که امسال شانزدهمین دوره این مراسم پیاده‌روی از سوی هیئت یا زینب (س) در حال برگزاری است.

حسامی‌نژاد گفت: در این نمایشگاه ۴۰ عکس از مقاطع مختلف پیاده‌روی زائران از مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر امام رضا (ع) به نمایش گذاشته شده که عکس‌ها متعلق به آقایان حمید عابدی، احمد ظهرابی، حسین یاراحمدی، محمدرضا جباری، هادی کاشانی، محمد وحدتی، محسن کرمعلی و مهدی بخشی است.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم با اشاره به ساعات بازدید نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همه روزه تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها از ۱۶ و ۳۰ دقیقه الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهد فاطمی (دورشهر) دایر است.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های دهه کرامت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار