نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

هدف از اعمال تحریم ها از پا انداختن انقلاب است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن از تحریم‌های ظالمانه از پا انداختن انقلابی است که طرحی نو در سپهر سیاسی جهان در انداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، در مجمع نمایندگان استان یزد گفت: هدف دشمنان از تحریم‌های ظالمانه از پا انداختن انقلابی است که طرحی نو در سپهر سیاسی جهان درانداخته و هدفش حمایت از مستضعفان، محرومان و عدالت طلبی است.

تابش افزود: دشمن کمر همت خود را برای بر اندازی نظام اسلامی بسته و ما در هر صورت اگر قائل به جنگ اقتصادی هستیم همه باید برای رفع آن تلاش کنند.

تابش وظیفه بانک مرکزی را حفظ ارزش پولی کشور دانست و اضافه کرد: ثبات‌بخشی قیمت ارز در کشور، یکی از کار‌های اثر گذار بانک مرکزی در کشور بوده که تلاش‌های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در چهل سال بعد از انقلاب اسلامی، شاهد قانون با کیفیتی در مجلس شورای اسلامی نبودیم تصریح کرد: اگر خواهان این هستیم که مجلس قوانین جامع و کامل تصویب کند باید مجلس دو سطحی داشته باشیم که یکی از آن‌ها توسط مردم انتخاب شود و دیگری هم مجلس بالاتر داشته باشیم که تخصصی باشد و بتواند قوانین را تائید یا رد کند.

انتهای پیام/ غ

دشمن قصد از پا انداختن انقلاب را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار