رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز:

۱/۵ هکتار از مراتع روستای تنگ چنار طعمه حریق شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ۱/۵ هکتار از مراتع روستای تنگ چنار در اثر بی‌توجهی مردمی، در مناطق حساس و رها کردن آتش طعمه حریق شد.

۱/۵ هکتار از مراتع روستای تنگ چنار طعمه حریق شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: در پی بی توجهی مردم و بدون اطفاء  حریق در مناطق حساس، ۱/۵هکتار مراتع روستای تنگ چنار در آتش سوخت.

 باقری ادامه داد: با اطلاع از ایجاد حریق در مراتع روستای تنگ چنار در روستای تنگ چنار، مقابله با آتش در این مراتع و ممانعت از گسترش آن توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی مهریز با همکاری آتش نشانی شهرستان و نیروهای مردمی آغاز شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز تصریح کرد: با اقدام سریع همه ارگان‌ها به ویژه مردم این روستا از گسترش آتش و از وارد آمدن خسارت بیشتر به مراتع جلوگیری بعمل آمد.

وی گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی را در راس برنامه‌های خود قرار داده، اما مشارکت مردم و شوراها، دهیاران و همکاری دستگاه‌ها در این زمینه دارای اهمیت بالایی است.

باقری افزود: شهروندان از روشن نمودن آتش در مراتع خودداری کنند چراکه در حال حاضر علوفه‌های مرتعی  خشک هستند و امکان گسترش آتش زیاد است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده آتش سوزی در مراتع موضوع را بلافاصله به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ اطلاع دهند تا با اقدامات به موقع خسارات وارده را کاهش داد.

انتهای پیام/ غ

بخشی از مراتع روستای تنگ چنار طعمه حریق شد

برچسب ها: منابع طبیعی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار