معاون اداری مالی وزارت علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشکیل کارگروهی خاص برای رسیدگی به اموال اختلافی/ املاک دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای متعلق به وزارت علوم است

نظر پور گفت: برای رسیدگی به اموال مورد اختلاف دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و آموزش و پرورش کارگروهی خاص تشکیل می‌شود.

تشکیل کارگروهی خاص برای رسیدگی به اموال اختلافی/ املاک دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای متعلق به وزارت علوم استمحمد تقی نظر پور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اموال اختلافی میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در جلسه‌ای که با آقای حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد به موضوع املاک اختلافی دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرداختیم.
 
وی ادامه داد: برای باز پس گیری اموال دانشگاه فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش بنا به تشکیل کارگروهی مخصوص است.
 
معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره این کارگروه گفت: این کارگروه برای رسیدگی به باقی اموالی که قرار است  از سوی وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه فنی و حرفه‌ای برسد تشکیل شده است.
 

سازوکارهای مناسب برای رسیدگی به اموال اختلافی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

 
نظرپور افزود: برای رسیدگی به وضعیت اموال اختلافی و سر و سامان دادن به آن‌ها قرار است سازوکار‌های مناسبی مد نظر قرار گیرد.
 
وی با اشاره به ورود معاونت حقوقی رئیس جمهور به موضوع مورد اختلاف میان دو نهاد دولتی بیان کرد: اگر موضوعی مورد اختلاف باشد از سوی دو طرف به معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام می‌شود و این نهاد موضوع را پیگیری می‌کند.
 
معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد‌: بر اساس قانون، اموال اختلافی باید به وزارت علوم برسند که ابلاغیه رسیدگی به کارگروه از سوی وزیر علوم صادر شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار