از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی‌ها» در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

با حمایت سازمان جاسوسی انگلیس از حدود ده سال پیش جریان خزنده وارد ایران شد و به صورت زیرزمینی تلاش به نفوذ کرد. استان‌هایی از قبیل خوزستان، خراسان و قم به عنوان اهداف تبلیغی این گروه ضاله معرفی شده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تاریخ گواه آن است که انگلیسی‌ها همواره با دستاویز قرار دادن مسائل مذهبی سعی در نشر تفرقه در میان مسلمانان داشته اند. دامن زدن به اختلافات بین شیعه و سنی و ایجاد گروه‌هایی برای گمراه کردن مسلمانان بخشی از سناریوی آن‌ها برای تفکیک و تجزیه امت اسلامی بوده است.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

اما این مهم محدود به تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل تسنن نمی‌شود، به نحوی که در یکی دو دهه اخیر شاهد آن بودیم که جریانی که امروز به عنوان شیعه انگلیسی شناخته می‌شود دست پرورده دستگاه‌های جاسوسی همین کشور است.

این مسئله آنجا ابعاد مهم تری به خود می‌گیرد که در سال‌های اخیر دشمنان جمهوری اسلامی تلاش کرده اند از هر جریان و گروه رادیکال، برای ضربه زدن به ایران استفاده کنند. تعبیر کشاندن جنگ به داخل ایران که از سوی بن سلمان مطرح شد به طور واضح ذیل چشم‌اندازی آمریکایی ـ صهیونستی و انگلیسی برای ایران ارائه شده است.

** ماجرای شهادت امام جمعه کازرون

در همین راستا چندی پیش خبری عجیب رسانه‌های داخلی و فضای مجازی را به خود مشغول کرد. حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون در حین بازگشت از مراسم احیا از سوی فردی با ضربات متعدد چاقو مورد اصابت قرار می‌گیرد و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می‌رسد.

قاتل او فردی به نام حمیدرضا درخشنده بود که از همان ابتدا به قتل اعتراف کرده بود، اما درباره انگیزه‌های قتل اطلاعات ضد و نقیض بسیاری مطرح شد که در ادامه با واکاوی‌های صورت گرفته ماجرا شکل روشن تری به خود گرفت.

گفته می‌شود درخشنده که در زمان ارتکاب قتل و به شهادت رساندن حجت الاسلام خرسند لباس تعزیه به تن داشته است، تحت تاثیر یکی از جریان‌های مدعی مهدویت قرار گرفته واین اقدام را انجام داده است.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

شهید حجت الاسلام خرسند

** احمد الحسن کیست؟

جریان منتسب به فردی که خود را احمد الحسن الیمانی می‌خواند و پا را فراتر از ادعای یمانی بودن گذاشته و کار را به جایی رسانده است که خود را فرزند امام زمان و حتی مدعی امامت معرفی می‌کند.

احمد الحسن که در مورد ادعای سیادت او شک و شبهه‌های جدی مطرح است با حمایت بازماندگان حزب بعث و برخی عناصر جاسوسی غربی در دوره پس از سرنگونی صدام خود را مطرح کرد و به ترویج افکار گمراه کننده خود پرداخت.

نام اصلی او احمد اسماعیل گاطع در سال ۱۹۶۸ در روستای همبوشی در منطقه هویر از توابع شهرستان زبیر از استان بصره متولد شد و توانست فارغ‌التحصیل دانشکده مهندسی نجف در سال ۱۳۷۸ شود، بعد از ارتباط با دستگاه جاسوسی عراق وارد حوزه علمیه شده که البته پس از دو سال تحصیل در حوزه علمیه شهید سید محمد صدر از این مدرسه اخراج شد. در این خصوص گفته می‌شود که «شیخ کاظم العقیلی» مسئولیت شاخه نظامی و فردی به نام «عبدالرحیم ابومعاذ» مرشد معنوی این فرقه است.

معاون اسبق گاطع «شیخ حیدر المنشداوی» ملقب به «ابن ابو فعل» بود، المنشداوی در زمان زمامداری صدام برای تبلیغ به ایران سفر کرد که بعد از ورود به ایران دستگیرشده و به مدت ۶ ماه زندانی شد.

پیروان این فرد خود را «انصار امام مهدی» می‌نامند و فعالیتشان را با استفاده از فضای مجازی و اینترنت، ساخت برنامه‌های تبلیغاتی مانند مستند «ظهور کرده»، چاپ کتاب و جزوات توسط انتشارات وابسته به جریان احمدحسن با نام «اصدارات الامام المهدی»، تبلیغ چهره به چهره در محافل عمومی اعم از مدارس، خیابان و دانشگاه‌ها، شرکت در نمایشگاه‌های کتاب فرانکفورت و بغداد در سال ۲۰۱۲، تأسیس رادیو، چاپ ماهنامه صراط مستقیم و هفته‌نامه منجی (به صورت الکترونیکی) انجام می‌دهند.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر
تصویری که برخی رسانه‌ها از احمد الحسن منتشر کردند

** سیر رشد و دگرگونی ادعا‌های احمد الحسن

احمد الحسن، اما ادعا دارد که همان سید یمانی است که در باور شیعه به عنوان یکی از علائم قطعی و زمینه‌ساز اصلی ظهور امام زمان (عج) پیش از ظهور قیام می‌کند. از سوی دیگر او خود را با چهار واسطه از اولاد امام زمان (عج) می‌داند. همچنین این شخص مدعی است که بعد از حکومت امام عصر (عج) اولین مهدیین از نسل اوست که پس از شهادت حضرت مهدی (عج) حکومت را به دست خواهد گرفت.

علاوه بر این، او در بیانیه‌ای خود را داناترین مردم به قرآن و تورات و انجیل معرفی می‌کند و علمای ادیان را به مناظره و مباهله دعوت می‌کند.

احمد الحسن از رؤیت امام در خواب به رؤیت امام در بیداری و از آن به بابیت امام که نوعی دیگر از یمانی بودن است، رسیده و به تازگی مبلغان این جریان چهره‌ای از احمد الحسن معرفی می‌کنند که کاملا مطابق با امام زمان (عج) است. یعنی به مرور زمان، شبیه جریان بهائیت در حال انتقال کارکرد‌های امام زمان (عج) به احمد الحسن هستند.

او مانند سایر مدعیان به طرح تدریجی ادعا‌های خود پرداخت تا نوعی به واسطه مخاطبنش پس زده نشود.

اسماعیل گاطع سلسله ادعا‌های کذب زیادی داشته، اما یکی از جالب‌ترین آن‌ها ادعای ظهورش و سپس به دوران غیبت رفتنش است؛ شروع دورانی که دیگرکسی او را نمی‌بیند و همه می‌بایست از طریق نزدیکانش با وی ارتباط داشته باشند.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر
تصویری که برخی رسانه‌ها از جوانی احمد الحسن منتشر کردند

گفته می‌شود در حال حاضر اسماعیل گاطع به شکل مداوم در کشور‌های جنوبی خلیج‌فارس در سفر بوده و بیشتر در امارات و قطر حضور دارد.

** نکاتی در باب دروغین بودن ادعا‌های احمد الحسن

یک) همانگونه که پیشتر ذکر شد این شخصا ابدا از بنی هاشم نیست که بخواهد ادعای سیادت داشته باشد و استفاده عمامه سیاه و سید خواندن خود از باب دروغ‌گویی و فریب دیگران، از نظر شرعی فعلی حرام است.

دو) در فیلمی که سال‌ها پیش از او منتشر شده او به کرات دچار اشتباهات نحوی و صرفی می‌شود که نشانگر عدم سنخیت سواد او با ادعاهایش است.

سه) احمد اسماعیل گاطع از یک سو ادّعای فرزندی امام زمان (عج) را مطرح می‌کند و از سوی دیگر، ادّعا دارد که برای اولین بار امام زمان (عج) را در عالم خواب و سپس در ماه شعبان ۱۴۲۰ ق (۱۳۷۸ ش) امام زمان را برای دومین بار در بیداری دیده است، یعنی در آن زمان که بیش از ۲۵ سال از عمر او گذشته است. درحالی که منطقا امکان ندارد فرزند امام زمان (عج) تا آن سن ایشان را رویت نکرده باشد.

چهار) وی با وجود ادّعای فرزندی امام زمان (عج) خود را احمد بن الحسن می‌نامد؛ در حالی که می‌بایست خود را «احمد بن محمد» می‌نامید؛ چون نام امام زمان، حسن نیست؛ بلکه حسن، نام پدر امام زمان است.

پنچ) احمد الحسن خود را یمانی می‌داند و روایاتی را که درباره خروج یمانی صادر شده است، بر خود منطبق می‌داند؛ در حالی که در روایات آمده است: یمانی، خراسانی و سفیانی در یک سال و یک ماه و یک روز خروج می‌کنند و پس از چند ماه، در همان سال، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم قیام می‌کند.

شش) وی در عین این که خود را فرزند امام زمان و سید هاشمی می‌داند، خود را یمانی نامیده است؛ در حالی که دو عنوان «یمانی» و «هاشمی» آن هم برای کسی که اهل عراق است، قابل جمع نیست.

هفت) این شخص به خواب‌های خودش و خواب‌های دیگران استناد می‌کند؛ در حالی که خواب در مسائل شرعی و عقیدتی برای دیگران هیچ گونه حجیّت و اعتباری ندارد.

هشت) استناد دیگر او به پیش‌بینی وقوع حوادث آینده، مثل سقوط صدام هم مضحک است؛ زیرا این پیش‌گویی توسط هر آدم آگاه به مسایل سیاسی امکان پذیر بود.

نه) آمادگی برای مناظره و مباهله با علمای شیعه، سنی، یهودی و نصرانی هم صرف ادّعا است و هیچ چیزی را ثابت نمی‌کند. بله؛ اگر مناظره و مباهله صورت گرفت و طرف مقابل که دارای صلاحیت علمی باشد، محکوم شد یا عذاب الهی بر او نازل گردید، قابل استناد است؛ در حالی که این اتفاق برای مخالفان جریان یمانی پیش نیامده است.

ده) درباره استناد جریان یمانی به احادیث که قبل از این مفصّلاً توضیح داده شد که احادیث مورد ادّعا، به مدّعای او ربطی ندارد. چون احادیث می‌گوید: «مهدیین بعد از ظهور و وفات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌آیند، نه قبل از او»؛ در حالی که مدعی جریان یمانی می‌گوید: «من الآن وصیّ امام زمان هستم». معلوم است که وصی باید بعد از مرگ مُوصی وارد عمل شود، نه در حال حیات مُوصی و قبل از مرگ او.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

** ستیز با حوزه در دستور کار احمد الحسنی‌ها

از جمله مسائلی که او مطرح می‌کند لزوم مقابله با حوزه علمیه است که به زعم وی و به نقل آنچه سخنان امام زمان می‌خواند به انحرافات عملی و مالی دچار شده است.

پس از این‌که این فرد ادعای خود را در عراق علنی کرد و با کمک گروهی از پیروانش جزوات و کتاب‌هایی منتشر نمود، برای گرفتن بیعت از مراجع تقلید و علمای عراق اقدام کرد. علما و بزرگان حوزه پس از بررسی ادعا‌های این فرد، مخالفت خود را با این جریان اعلام نموده و کتاب‌های متعددی در بیان انحرافات و رد ادعای او منتشر کردند.

از این‌رو، احمدالحسن به تخریب چهره آنان همت گماشت و حتی عالمی بزرگ مانند آیت‌الله سیستانی که زعامت شیعیان را به عهده دارد و با تدبیر و در نظر گرفتن مصالح امت اسلام و تشیع، به اداره اوضاع آشفته و پر از آشوب شیعیان عراق مشغول است را عالم آمریکایی معرفی کرد!

او همچنین در جمادی الثانی ۱۴۲۴ قمری در پیامی مدعی می‌شود که من انتظار یاری علمای دین را ندارم. زیرا بسیاری از آنان با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با لسان و سنان خواهند جنگید؛ چون با ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بساط مرجعیت آنان درهم پیچیده می‌شود. به گفتة او مقصود از اوثان و اصنام (بت‌ها) همان علما هستند.

این جا دقیقا همان نقطه‌ای است که می‌توان آن را از جمله انحرافاتی دانست که برخی افراد از جمله قاتل امام جمعه کازرون را به ارتکاب چنین جنایتی ترغیب می‌کند.

** فعالیت‌ها و اقدامات مسلحانه الحسنی‌ها در عراق

واقعیت آن است که جریان‌های از این دست با سوء استفاده از احساسات پرشور مذهبی جوان‌ها و میان سالان آن‌ها را به عنوان مخاطب هدف خود در نظر می‌گیرند و به ترویج افکاری می‌پردازند که هیچ سنخیتی با فکر و اندیشه مهدویت ندارد.

البته اقدامات جریان احمد الحسن به نشر و ترویج افکار خود محدود نمی‌شود و ما مشاهده می‌کنیم که آن‌ها در سال ۱۴۲۸ حمله‌ای مسلحانه را در نجف اشرف ترتیب می‌دهند که البته با مداخله نیرو‌های امنیتی از وقوع یک فاجعه جلوگیری می‌شود، اما در آن حادثه ۱۴۳ نفر از نیرو‌های نظامی عراق شهید شده و ۲۰۰ نفر از پیروان احمد الحسن کشته می‌شوند. شمار بسیاری نیز در پی این واقعه دستگیر می‌شوند.

یاران احمد الحسن در سال ۲۰۰۸ در نواحی بصره و ناصریه نیز با پلیس عراق درگیر شدند که این درگیری‌ها صد‌ها کشته و مجروح به جا گذاشت. پس از این اتفاقات احمد الحسن ناپدید و حامیانش ضمن ادامه دادن تبلیغ برای وی هم‌زمان سعی کردند با نوشتن کتبی در تأیید او مبارزه را به عرصه کلامی بکشانند و ادعا‌های وی را زنده نگه دارند.

احمدالحسن در تظاهرات سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ که با ادعای مقابله با فساد انجام می‌شد طرفداران خود را برانگیخت تا دولت مشروع عراق را با چالش مواجه کند. تا جاییکه برخی رسانه‌ها او را یکی از اصلی‌ترین رهبران تظاهرات بصره در سال ۲۰۱۸ برشمردند. در همین حال برخی رسانه‌های ایرانی، جریان یمانی را مسئول به آتش کشیدن کنسولگری ایران در بصره معرفی کردند که طبیعتا از سودی دفتر احمدالحسن تکذیب شد.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

آتش سوزی کنسولگری ایران در بصره

** فعالیت جریان احمد الحسن در ایران

از حدود ده سال پیش این جریان وارد ایران شد و به صورت زیرزمینی تلاش به نفوذ کرد. استان‌هایی از قبیل خوزستان، خراسان و قم به عنوان اهداف تبلیغی این گروه ضاله معرفی شده است.

جریان احمد الحسن علاوه برایجاد تنش‌هایی در قم، مشهد و اصفهان درگیری‌هایی را در تربت حیدریه ایجاد کردند که منجر به دستگیری حدود پنجاه نفر از آنان شد.

آن‌ها در ادامه با تجمع در برابر دادگاه انقلاب ترتب حیدریه به اغتشاشاتی دامن زدند که مشکلاتی را برای شهروندان این شهر ایجاد کرد.

** سهم فرقه‌های نوظهور در ایجاد تنش در ایران

پیشتر تاکید شد که دستگاه‌های جاسوسی غرب به ویژه انگلیس در پرونده‌های مذهبی تلاش ویژه‌ای را صورت می‌دهند تا کشورمان را عرصه گاه فعالیت گروه‌های ضاله کنند. آن‌ها همچنین تلاش دارند با تقویت این گروه‌ها علاوه بر تاثیرگذاری در جنگ نرم، ایران اسلامی را گریبانگیر مشکلات داخلی کنند.

حوادث خیابان پاسداران و درگیریی‌هایی که برخی از دراویش گنابادی با نیرو‌های پلیس داشتند نمونه‌ای دیگر از این فعالیت انگلیسی‌ها است. درگیری‌هایی که به شهادت سه مامور ناجا و دو بسیجی منجر و به حادثه‌ای برای بهره برداری رسانه‌های بیگانه تبدیل شد.

از ادعای فرزندی امام زمان (عج) تا به شهادت رساندن ۱۴۳ عراقی/ «احمد الحسنی» ها در ایران چه می‌کنند؟ + تصاویر

** اهمیت حوزه‌های قم و نجف در مقابله با جریان‌های نوظهور

هوشیاری دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مراکز فرهنگی از قبیل حوزه‌های علمیه برای مقابله نرم با این چالش باید در اولویت قرار گیرد. در صورتی که به صورت اصولی به ادعا‌های جریان‌هایی از قبیل احمد الحسنی پاسخ داده شود و دروغ‌های آنان را برای جامعه برملا کرد کمتر کسی پیدا می‌شود که به سمت آن‌ها گرایش پیدا کند.

انگلیسی‌ها همانطور که همه ظرفیت‌های خود را معطوف تاسیس بابیت و بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان سعودی کردند اینک به دنبال آن هستند تا عراق را به عنوان کشوری که توانسته فتنه داعش را شکست دهد درگیر مسائل اینچنینی کند.

تضعیف حوزه‌های علمیه نجف اشرف و قم مقدسه برنامه اصلی دشمنان تشییع است چرا که به خوبی از تاثیر گذاری آن‌ها به ویژه در بحران‌های اخیر در سوریه و عراق پی برده اند و اینک تلاش می‌شود که حمایت مضاعفی از جریان احمد الحسن صورت بپذیرد در این میان این دو حوزه علمیه که همواره مدافع تشیع بوده اند می‌توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ما این همه شهید دادیم که چرندیات این احمق‌ها را باور کنیم اینا دست پرورده نفاق هستن من دیدم خیلی با حوصله و هر چی جوابشون را بدی میگن ما از ثقلین جواب شما را میدهیم هر چی بهشون گفتم سرشون نرفت و دارن توی ایران زیاد میشن بیشتر توی مشهد و به و خوزستان و جاهایی که مشکل سواد و عدم فعالیت فرهنگی هستش فعالیت میکنن و طرفدار جذب میکنن.با یکیشون بحث کردم خیلی انعطاف پذیر بود .و این شگردشان هستش باید یک مستند تهیه بشه و روشنگری بشه .راه دیگرش هم اینکه کله مار را به درک واصل کنند انشاالله هم همینجوری خواهد شد .خدا توطعه خودشان را به خودشان برگرداند
Iran (Islamic Republic of)
محمودبهادری
۲۰:۱۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
کافرمطلق همین شخص هست وباید شناسایی ومعدوم شود.
United States of America
سیدمسعود
۱۸:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
بسم الله
کافرمطلق ، شناسایی وکشته شود ؟؟
این یعنی حرمت خون انسان نگه داشتن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
دست انگلیس!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق
۰۱:۴۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
مرگ بر منافقین اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
احمد بن ترامپ الامریکایی الاسراییلی الانگلیسی الوهابی التروریستی السعودی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۷ ۲۴ تير ۱۳۹۸
این وظیفه شما است که با مستندی شفاف ودقیق از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی کنیدو مردم بخصوص نسل جوان را مطلع کنید .متشکرم
Canada
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
یک روز در فردوگاه اینور اب خانم ایرانی دیدم که گفت میخواهد مکه برود .بعد متوجه شدم قبر کلاه بردار بهاالله را میگه و بهایی است .ازش پرسیدم معجزه اش چیه .گفت کتابش .بهش گفتم اینور اب هر کس ملاقه اش به ته دیگ میرسد .برای داشتن پول مفت کتاب مینویسد .بعد به خطر این فرقه های استعماری پی میبرید .که میتوانند هر کس توی خالی و سطحی را پر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
همشون نتیجه مال حرام و شرایط فاسد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
بر دجال بصره لعنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ائمه (ع) در روزگار ما چه قدر مظلومند . هر روز امام جدید نایب امام جدید و حالا هم فرزند جدید امام.!!!
خدایا خودت مقدسات و ارزشهای ما را حفظ بفرما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
به نظر من این بنده خدا که ادعای فرزند امام زمان را دارد باید ببندازنش توی قفس شیر اکه ادعایش درست باشد گوشتش بر حیوانات حرام است شیر نباید با وی کاری داشته باشد
Canada
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باید سرکرده شون را گرفت که مار کبرا اوست که بقیه ازش خط میگیرند .باید برای اعتراف به تلویزیون اورد تا مچ شون باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مگه این بابا شناسنامه نداره اسم باباش تو شناسنامه اش هست دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۲:۵۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خوب اینکه کاری نداره
بهش پیام بدن امان نامه و تضمین جانی هم بدهند
بعد بیارنش با علمای تراز اول مثل مکارم شیرازی سیستانی و جوادی آملی روبروش کنن در برنامه ای با حضور علمای شیعه و پبروان خودش
اگه حرف حساب داشت و محکوم کرد که حرف حساب جواب نداره
اگه حرف حساب نداشت رسوایی او را از تلویزیون برای همه پخش کنند و اگر با عوامل خارجی ارتباط داره اینها را کشف و مستند کنند
بدون شک رسوایی بهترین راه مبارزه با دروغگویان است
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی ارجمندی
۲۲:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این اشرار احمد حسن یمانی دروغین عمدا روایات کتاب های تاریخی را دستکاری میکنند بنام خودشان مینویسن و چاپ می کنند و بین مردم پخش می کنند
Canada
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ننگ به این شخص
Canada
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این فرقه خیلی خطرناک اند .
جاده صاف کن استعمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
لعنت بر انگلیس وآمریکا
-
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدا لعنت کند این انگلیس را و هفتاد نسل قبل و هفتاد نسل آینده شونو ، آخه اینا چه مغز پیچیده ایی دارند بدون اینکه مث امریکا حتی خودشونو رویت بدن میچرخن نقاط ضعف ملت ها رو پیدا میکنن و از همون راه از ملت ها باج میگیرن ؟؟؟
Canada
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
نفوذی اطلاعاتی استعمار است از بی دانشی جوانان از دین استفاده کرده و هر چه دورع را بعنوان اصل دین به خوردشون میده .قادیانی استعمارند
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۲۰:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این نامرد ها ازخدابی خبر مردم راکول میزنند قوه قضائیه باید با اینها برخورد کند مردم را منحرف می کنند اینها باید سوزانده شوند
Canada
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
در یو تیوب .کلیپی دیدم که اشخاصی فرقه قادیانی .بعد از خواندن قران .وقتی پی به کذب بودن این فرقه استعماری انگلیسی بردند و خواستند جدا شوند .به چه مصبیت هایی توسط این فرقه دچار شدند .اینها به دنبال جوانانی هستند که اسما مسلمان انند و دانشی راجع به دین ندارند .هر چرندیات که این فرقه بگویند .باور میکنند و فکر میکنند .این داعشی ها حقیقیت را میگویند .خطر جدی است تا پا نگرفته اند .باید جلویشان گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
جز آدمهای بیسواد کسی فریب رو نمیخوره واقعا اون دسته ا آدمهایی که فریب فرقه های انحرافی رو یا این همه فاصله از قرآن و اهل بیت می‌خورند لایق گورستان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
همانطور که در زمینه بیماریهای جسمی پیشگیری مقدم بر درمان است در رابطه با انحرافات مذهبی نیز باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد. حوزه علمیه قم بعنوان سنگر انقلاب می تواند وعاظ را با ادله لازم تجهیز کند تا آنها در مجالس مذهبی مردم معتقد اما ناآگاه را به بصیرت لازم در مسئله ظهور برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
یاد کتاب دست ابلیس افتادم خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیسی .
انگلیسی ها از چند صد سال پیش برای تسلط به کشورها اسلامی تصمیم به ایجاد تفرقه بین مسلمین داشتند
با برنامه های بلند مدت و حرفه ای و موذیانه.
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه اینارو ک بادروغ مذهب درست می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
قم و مشهد؟
مگر اونجا حوزه علمیه نداره پس چه جوری ابن ادم تونسته نفوذ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام به نطر بنده اهمیت ندادن به این این فرقه و ا مثالهم بهترین راه مقابله است اینها آرزو دارند مطرح شوند و لو توسط مخالفانشان
Canada
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
نمونه این فرقه ها قادیانی در پاکستان است که انگلیس موقعی که میخواست هند را تحت استعمار در اورد .یک خبیث را بنام قادیانی را علم کرد .اول بعنوان عالم .بعد امام و بعد پیامبر .بعد هم خود خدا .که به درک و جهنم واصل شد .ولی الان هم در پاکستان فعال اند و هر کس بخواهد از این فرقه ظالم و استعماری جدا بشه .از بین میبرنش .کلی کتاب بر علیه پیامبر نوشته .توسط این عالم های تقلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باسلام .صدا وسيما با پخش مستندهاي مختلف درباره اين فرقه يماني ها آگاه سازي نمايد.گرايش به اين فرقه روز به روز در حال افزايش است.فرقه خطر ناكي است.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۰۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
لعنت بر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اون ملعون خبیس که این ادعا رو کرده فقط باید در ملأ عام قطعه قطعه بشه ...
برجمال دلربای مهدی صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
خبیس؟! خبیث.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
یعنی آدمهایی هستند که حرف این آدمها را باور کنند؟ خدایا ما را از شر آدمهای نادان در امان نگهدار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اینها از داعش خطرناک ترند به عبارتی داعش شیعه هستند و براحتی مشغول تبلیغ و عضو گیری در مملکتمان هستند. ابنها مال و خون شیعیان را هدر میدانند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
با انگلیس هم مثل آمریکا باید قطع رابطه کنیم .همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
منتظران ظهور آن حضرت کسانی هستند که آز خود مایه گذاشته ودر پی صلح وثبات بدون هیچ بهانه‌ای هستند
Azerbaijan
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
كار انگليس اختلاف و تفرقه ايجاد كردن هست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
با سلام و خدا قوت به نظر من باید ما از همه ی جهات به مقابله با این فرقه بپردازیم ما که می دانیم باید اطلاع رسانی کنیم اول از خانواده ی خود بعد دوستان و آشنایان تا گول این فرقه ها رو نخورند و باید تمام طلبه ها و شیخ ها هم در منبری ها وسخرانی هایشان در مورد این فرقه ی پوچ صحبت کنند پس بیایید تلاش کنیم و دستشون رو رو کنیم متاسفانه دایی من و زنداییم با گول خوردن از این فرقه اغفال شدند من هم هر چی تلاش میکنم بر نمیگردند ان شااله هر کسی که راه رو گم کرده خدا کمکش کند و با چند تحقیق ساده میتوان فهمید که کار این فرقه تفرقه افکنی بین شیعیان است
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام بر مهدی ( عج ) موعود .
این مشکل فقط یک راه حل دارد و ان حکم ارتداد برای پیروان رده بالای این ملعون می باشد .
در ضمن سربازان گمنام امام زمان ( عج ) این مسئله با کمک شما حل خواهد شد .
اگر در این مسئله کوتاهی بشود فرقه ای منحط بمثل وهابیت و بهائیت بوجود خواهد امد .
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa,abbasi
۱۲:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام . من فکر میکنم که بهتره برای آگاه سازی مردم امام جماعت های مساجد ، خصوصا در نمازهای جمعه , خطیبان محترم نماز جمعه ، راجب این فرقه های ضاله صحبت کنند تا مردم به آگاهی برسند و گرفتار و دست آویز این جاسوسان و دست آموزان کشورهای غربی و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست و رژیم آل سعود لعین قرار نگیرند . این موضوع واقعا یک موضوع چالش برانگیز و مهمیه که حداقل مسئولین حوزویی و فرهنگی و اجتماعی کشور نباید به راحتی از کنارش رد بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه تفرقه افکن رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
درتعجب هستم تاریخ نشان داده انگلیسی این همه درممالک خصوصا این مرزو بوم اسلامی دخالت می کند چرا دراین مملکت اجازه باز کردن لانه جاسوسی به او می دهند /چرا مثل معروف آزموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اين ها رو بايد نابود كرد اگه مجال بدين تبديل ميشن به چيزي شبيح بهايت ... كاري كه اردوغان با دار و دسته فتحالله گولن كرد رو بياد بياريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدايا فرج اقامون برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اللهم عجل لوليک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
علمای قم هشیار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
بايد هرچه زودتر اينارو دستگير کرد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۱:۵۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
با سلام .. ما با اطلاعات قوی که در سپاه داریم و امثال رضائیان و زاغری و ریگی رو دستگیر کردیم نمیتونیم این جوجه انگلیسی رو دستگیر کنیم ؟ جالبه نه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
بعلت عدم سواد واطلاعات کافی وقبول کردن هر انچه در فضای مجازی پخش میشود خیلیها ناخواسته به دام این فرقه های باطل میافتند،تنها راه گول نخوردن تحقیق در مورد مطالب دریافتی است مثلا همین که یمانی وسفیانی وخراسانی در یک روز خروج میکنند واین اتفاق درسال ظهور اتفاق خواهد افتاد نه ده سال قبل ظهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
کلا وقتی باهاشون حرف می زنی منطق قوی ای ندارن فقط به یه حدیث استناد می کنن و می گن الان ظهور کرده اما خروج نکرده
کم هم که میارم باز دوباره حرفارو تکرار می کنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۱:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
بخدا قسم که تمام مشکلات دنیا با نابودی اعراب وهابي قابل حل شدن هست . من خیلی دوست دارم یه روزی متوجه این قضیه بشم که چرا خداوند این اعراب وهابي رو آفرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدا به امام زمان خودش و افکار و عقایدش را نابود گرداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باید مثل امیر کبیر گردن سردسته این فرقه رو زد.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق
۱۰:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
برای این ملعونین هزاران بار شکنجه و مرگ کم است ....لعنت خدا و خلقش بر این شیاطین انسان نما..مردم ایرام مراقب باشید یا امام رضا _ع_
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه هرچه منافق را
-
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اسماعیل گاطع
عربی که " گ " نداره !!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
در عراق گ بجهي ق تلفظ ميگنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعمتی
۱۰:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ایشون بسیار بسیار زیرک هستند هرچیزی که خوب هست در عالم ایشون هستند و اصلا هم مهم نیست .مثلا هم سید خراسانیست و هم یمانی و هم از بنی هاشم و قسمت خنده دارش و هم فرزند امام زمان .یعنی ایشون کل چیز های خوب عالم رو برا خودشون میخوان.
میدونی چرا این کار رو کرده .خنده داره .با خودش گفته اگه گیر بدن و ثابت بشه فرزند امام زمان نیستم .میگم یمانی هستم که دیگه و اگه از اون هم شکست خوردم میگم دیگه کوتاه نمیام من خود سید خراسانی هستم ...ححححح
یاد یک لطیه از عبید زاکانی افتادم .
گفته میشه در زمان گزشته یک نفر با ادعای خدای به دربار هارون الرشید میرود .دستگیرش میکنند و در مبحسش میکنند در انجا با کسی گفتگو میکند و علت را از وی جویا میشود او میگوید من خدا هستم .فردی که در انجاست به او میگوید بیچاره چند وقت پیش یک نفر ادعای نبوت کرد دارش زدند حال خدا به تو رحم کند . فردی که خود را خدا می دانست گفت .ان شخص سزاوار اعدام بوده چون هرگز از طرف من نیامده است .
تمام این پلشتی ها تنها با یک هدف به وجود امده است منحرف کردن افکار عمومی جامعه از جریان مهدویت .و ظهور نشانه های ظهور امام زمان .البته انگلیسی ها خیلی خیلی... تشریف دارند .چون مسئله ظهور امام زمان که این گونه نیست که یک نفر 50 سال برای اون اینده نگری کند و برنامه ریزی تا به مردم بفهماند که مثلا سید خراسانیست .
سید خراسانی وقتی خروج میکند لاجرم بر دل ها مینشیند و نیازی به جزوه و نشریه . کتاب و نمایشگاه و فیسبوک و توییتر ندارد .این قسمت رو فراموش کردند .انگلیسی های...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
دادن حکم جهاد علیه این گروه فرقه ضاله به همه چیز پایان خواهد داد احکامی که ما قبل از این مراجع عظام بزرگ زعامت شیعه داده بودند و مردم خودشان رهبر فرقه ضاله را با حکم مراجع اعدام کردند رجوع شود به دوران قاجاریه و نفوذ بیگانگان در امور دینی برای ایجاد تفرقه و تشتت آراء دینی..............................
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۰:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
گروهی سازمان یافته ازدختران زنان درسطح گستره اقدام به بی بندباری واغفال جوانان مینمایندخواهشان اقدام جدی کنید،ماگزارش میدم این اشخاص ولی متاسفانه برخورداثلان نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۰:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام .تبلیغ مقابل این جریان همانطور که گفته شده وظیفه روحانیون هست . در ایران هرجا عقب نشینی کنید جای خوبی برای فتنه گران داخلی و خارجی خواهد بود.
Germany
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
چرا سربازان جان برکف خودمان وارد عمل نمی شوند دا مدعیان دروغی در کشورمان رشد نکنند تا در آینده با تعداد زیادی مغفول شده ساده لوح درگیر مسائل مخرب و امنیتی نشویم همین حالا باید فکری کرد هر گونه کوتاهی بعث زر وزیان بیشتری به اسلام و مسلمین می شود .
Canada
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
تا کرم اند و به افعی تبدیل نشده اند .باید جلویشان گرفته شود تا دیر نشده
Canada
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این هم گروهی مثل تکفیری و داعشی اند که ساخته دست استعنارند و متاسفانه با پول و وعده وعید شعل و کار و اقامت در خارج جوانان را گول میزنند .باید جلویشان گرفته شود .هر چه زودتر
Canada
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
از قیافه این خبیث .کلاه برداری میبارد .واقعا نمی فهم .کدام نادان .جاهل .بیسواد .کم سواد چطور بهش اعتماد کردند و باورش کرده اند .همش از عدم دانش و تحقیق راجع به دین است .چونکه حقیقت را نمیدانند .هرچه بهشون بگویند .قبول میکنند .اگز دین را با تحقیق قبول کرده باشند .هیچکس نخواهد توانست گول شون بزنند
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۰۹:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
معمولا کسانی که برای غرب کار می کنند دنبال بهانه می گردند تا افراد را از دایره خودشان بیرون کنند چون در غرب الی ماشاالله همکار هست آنها دنبال طرفدار می گردند هرچند با یک اقلیت ناچیز هم کارشان راه می افتد با هیاهو تکمیلش می کنند به اتاق فکر هم نیازی ندارند چون در غرب تا دلت بخواهد برایشان فکر می کنند
Canada
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باید اصل کاری را گرفت و برای اعتراف کلاه برداری و سو استفاده در رسانه اوردتا مچ شون باز بشه
و نتوانتد مردم را گول بزنند
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۹:۳۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
قیافش کپی داعشی هست معلومه جاسوس بی رحم است.. چه خبر بوده مملکت پر از جاسوس شده چطوری تا الان کسی متوجه نشده بود اون از رضاییانو این و در آینده .....!!
Canada
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
چونکه استعمار نمیخواهند مستقیم وارد جنگ شوند .ساده ترین راه .بوجود اوردن دین های تقلبی است .مثل بهایت و وووو
همش از بی اگاهی و بی داتش مردم استفاده میکنند .اول یک دجال را بصورت مومن .وقتی بخورد مردم دادند .بعد از مومن .امام میشود و بعد پیامبر و بعد خدا
Iran (Islamic Republic of)
رضوان
۰۹:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باز قصه تکراری غصه ای که دل امام زمان علیه السلام را خون می کند.
لعنت بر احمد اسماعیل بصری که برخی از ساده لوحان را فریب داده ...
Canada
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
در جایی که جوانان زیاد رفت و آمد دارد .هستند مثل استخر .باشگاه .مترو ِکتابخانه ها .باید جلوی این شعبده باز ها گرفته شود تا دیر نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ادم ساده لوح زیاده شایدباپول بخرند مردما
Canada
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
از ابتدایی اموزش و پرورش باید روشی را برای شناخت دین توام با تحقیق بچه ها را بار بیاورند و انها را با این گروه های استعماری مثل بهایت ووووو اشنا کنند .من خودم با وجود اینکه تحصیلکرده ام ولی در مورد دین تحقیق نکرده بودم .چند سالی جز داوریش شدم .وقتی بتوانند تحصیلکرده را اعفال کنند .خدا بداد بقیه برسد .خانواده ها باید خیلی هوشیار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مرگ بر شیعه انگلیسی و وهابی انگلیسی
Canada
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
الان اگر میخواهی الکی پولدار بشی .ادعای دورعین دینی میکنند و اشخاص شکست خورده در زندگی را دور خود جمع میکنند .و بعد همین شکست خورده ها نوچه شون میشه و برایشان جوانان ووو را جذب میکنند .و اگر دین را با تحقیق قبول نکرده باشی .زود گول این داعشی ها مسلمان نما را میخوری .
Canada
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
باید دولت و خانواده کاری کنند تا بچه ها دینا را چشم بسته قبول نکنند و تحقیق کنند .اگر علم و دانش راجع به دین داشته باشند .هیچ وقت گول این داعشی ها و مزدوران اجاره ای را نخواهند خورد .استعمار فهمیده فقط توسط دین های تقلبی مثل وهابی تفرقه بین مسلمان ها میاندازند ..باید جلویشان گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۹:۱۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
از قیافه اینها بر می اید که همان ابن مجلم مرادی باشند
Canada
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اگر به مردم دانش و آگاهی راجع به این افراد کلاه بردار و حقه باز رسانه ها .آموزش و پرورش بدهد .کسی جذب این دجالها نمیشود .تمام پیران خانقاه در لندن زندگی میکنند .در پاکستان. یک شخص را انگلیس علم کرد .در حال حاضر هم طرفدار دارد .در روسیه و استرالیا دو نفر ادعای حصرت مسیح را کرده اند و طرفدار هم دارند .همش بخاطر عدم شفاف سازی و اگاهی راجع به دین است .چونکه راجع به دین تحقیق نمیکنیم .مسلمان هستیم .چونکه در خانواده مسلمان به دنیا امده ایم .
Germany
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اللهم لعن کل ظالمين
Germany
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس خبیث . برخوردقا طع با گستاخی پادشاهی کثیف انگلیس در توقیف کشتی نفتکش را خواستاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این چه عربیه که نام خانوادگیش گاطع است درعربی گ نداریم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۰۸:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مردم حواسشون باشه این فرقه ضاله با زبان چرب و چیله و خوشرفتاری در برخی فروشنده ها هم دیده شده که با تبلیغ چهره به چهره و ترویج خواب و استفاده از اجنه در دیدن خواب مورد نظر استفاده میکنند. با مراجع تقلید هم خیلی ضدیت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
این گروه در اینستگرام فعالیت گسترده دارن از سربازان گمنام امام زمان (عجل الله)میخواهم این گروه ضد دین را از بین ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خواهشا سربازان گمنام اقا امام زمان این بی دین را ردیابی و از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
چششششششششششم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اين محدورالدم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
لعنت بر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس خبیث شیطانی
آخرین اخبار