معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خبر داد؛

توسعه بازار ict با راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان

حشمت الله عسگری گفت: رفع خلاء های جدی پارک‌های علم و فناوری با عرصه بازار با راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان مرتفع می شود.

توسعه بازار ict با راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: راه اندازی این پارک یکی از وعده‌هایی که بود توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان سمنان مطرح شد.

وی افزود: طی توافقی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، جانمایی صورت گرفت و فضایی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع برای این امر اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: این مهم برای توسعه و حمایت از بازار ict و کسب و کار‌های مرتبط با این موضوع انشالله انجام خواهد شد.

عسگری اظهار داشت: تفاهمنامه‌های مورد نیاز طی هفته‌های آتی با حضور وزیر محترم و استاندار سمنان امضا خواهد شد و مراحل اجرایی آن نیز تا ایام دهه فجر امسال انجام می‌شود.

وی افزود: هدف این است تا شرکت‌های فعال در حوزه ict بتوانند با استفاده از این فرصت، سهم بیشتری را از بازار این حوزه در کشور به خود اختصاص دهند، اجرای یک فعالیت منسجم و وسیع توسط پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان، با این مهم محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مجموعه، می‌توان خلاء جدی که امروز بین پارک‌های علم و فناوری با عرصه بازار و تجارت حوزه ict وجود دارد را از بین برد، انشالله با همکاری دانشگاه ها، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و حمایت این واحد از آنها، استان سمنان در آینده سهم بیشتری را از بازار حوزه ict به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام / م

افزایش سهم بازار حوزه ict 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.