حکمی که امضا نمی‌شود/ بلاتکلیفی وزنه‌برداری پس از انتخابات ریاست فدراسیون

با وجود گذشت یک هفته از انتخابات فدراسیون وزنه برداری، حکم ریاست علی مرادی هنوز امضا نشده است.

حکمی که امضا نمی‌شود/ بلاتکلیفی وزنه‌برداری پس از انتخاباتبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که یک هفته از انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری می‌گذرد، اما هنوز حکم ریاست علی مرادی که در انتخابات این فدراسیون موفق به کسب اکثریت آرای مجمع شد، از سوی وزارت ورزش و جوانان امضا نشده است.

پیش از این شنیده می‌شد که در روز چهارشنبه هفته‌ی گذشته یا دیروز (شنبه) این اتفاق رخ خواهد داد و علیرضا خسروی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری جای خود را به مرادی می‌دهد.

علیرضا خسروی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: تاکنون از وزارت ورزش و جوانان چیزی به من ابلاغ نشده است. پیگیری‌های لازم را انجام دادم تا مراسم تودیع و معارفه را برگزار کنیم، اما تا این لحظه، هنوز چیزی مشخص نیست.

علی مرادی پس از پایان انتخابات فدراسیون وزنه برداری به ۷۰ روز طلایی اشاره کرد و گفت: از اوایل اردیبهشت  که از فدراسیون کنار رفتم این زمان طلایی را برای پیاده کردن برنامه هایمان از دست دادیم.

این روز‌ها فدراسیون وزنه برداری با مصدومیت قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو مواجه شده و  برخی از تفاهم نامه‌های بین المللی نیز به دلیل نبود رئیس فدراسیون به امضا نرسیده است.

 باید دید بالاخره مرادی چه زمانی رسما به فدراسیون وزنه برداری می‌آید و مدیریت این رشته المپیکی را  برعهده می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: 

رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به علی مرادی تبریک گفت

مرادی: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم/ وزارت ورزش به اردو‌ها و اعزام وزنه برداران توجه داشته باشد

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری شد


انتهای پیام/

ادامه بلا تکلیفی در فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار