شهردار سمنان خبر داد؛

استراحت‌گاه زائر در شهر سمنان ایجاد شد/ ساخت۸ حمام برای زائران

شهردار سمنان گفت: جلو گیری از چادر زنی در کنار جاده، مخاطرات و مشکلات مسافران از ویژگی ساخت و تجهیز در استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در حاشیه مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) ضمن تشریح ویژگی‌های استراحت‌گاه زائر در سمنان، گفت: این مکان در حالی افتتاح شد که در آن سعی شده مایحتاج مسافران و زائران حرم امن رضوی شامل هشت دوش حمام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه ۱۱۰ سکوی اقامت نیز دارد، افزود: ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی در محیطی وسیع از دیگر امکانات این زائرسرا است.

شهردار سمنان با بیان اینکه استراحت گاه زائر پنج هکتار مساحت دارد و از لحاظ روشنایی، امنیت و غیره مورد تائید است، تاکید داشت: در این مکان پنج واحد آبخوری، شستشوی ظروف و حتی لباس شویی برای زائران رضوی و مسافران تعبیه شده است.

ناظم رضوی با بیان اینکه سمنان شهر خدمت به زائران رضوی است، ابراز داشت: تکریم زائران امام رضا (ع) یکی از اهداف شهرداری محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های استراحتگاه زائر این است که از چادر زنی در کنار جاده، مخاطرات و مشکلات مسافران، چون خاک، آفتاب و غیره جلوگیری کرده و مسافران را در فضایی مناسب تکریم و سرویس دهی می‌کند.

شهردار سمنان گفت: این مکان همچنین فرصتی برای استراحت رانندگان است چرا که بیشتر حادثه رانندگی در استان سمنان به واسطه خستگی، خواب آلودگی و همچنین عدم داشتن جلوه‌های بصری زیبا در راه ها، رخ می‌دهد.

انتهای پیام / م

جلو گیر ی از مخاطرات و مشکلات زائران و مسافران با احداث اقامتگاه در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.