رونمایی استون مارتین از Valkyrie، هیولای سوپر اسپرت انگلیسی +تصاویر

استون مارتین خودروی سوپر اسپرت جدید خود را با طراحی بی‌نظیر برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار داد.

ظهور قدرت محض در خودروی سوپر اسپرت  Aston Martin Valkyrie +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی جدید شرکت استون مارتین با نام Aston Martin Valkyrie برای اولین بار در یک پیست اتومبیل رانی رونمایی و در معرض دید عموم قرار گرفت. جدیدترین اتومبیل استون مارتین ظاهری شبیه به خودرو‌های مسابقات فرمول ۱ دارد و از زمان معرفی به عنوان سریع‌ترین خودروی خیابانی شناخته شده است.


بیشتر بخوانید: استون مارتین از سوپرلگرا مخصوص جیمز باند رونمایی کرد +تصاویر


در روز‌های گذشته محل نمایش خودروی Aston Martin Valkyrie میزبان تعداد زیادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران رسانه‌های تخصصی اتومبیل بود تا از نزدیک خودروی جدید شرکت استون مارتین را مشاهده و در جریان جزئیات موتور و بدنه آن قرار بگیرند. اتومبیل Aston Martin Valkyrie دارای موتور تنفس طبیعی Cosworth V12 با قدرت ۱۰۰۰ اسب‌بخار و دور موتور ۱۱۱۰۰ آر‌پی‌ام است.

ظهور قدرت محض در خودروی سوپر اسپرت  Aston Martin Valkyrie +تصاویر

خودروی Aston Martin Valkyrie، اتومبیلی با قدرت باورنکردنی

حتی با وجود چنین قدرتی در خودروی Aston Martin Valkyrie شرکت استون مارتین قصد دارد موتور هیبریدی را روی این اتومبیل جای‌گذاری کرده و قدرت موتور آن را به عدد باور نکردنی ۱۱۶۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۹۰۰ نیوتن‌متر برساند. اتومبیل جدید استون مارتین فعلا تنها در انگلیس یعنی در کشور زادگاهش رونمایی شده است و علاقمندان در کشور‌های دیگر باید در انتظار حضور این خودرو در کشور خود باشند.

ظهور قدرت محض در خودروی سوپر اسپرت  Aston Martin Valkyrie +تصاویر

تا پیش از عرضه این خودرو برخی از کارشناسان در مورد عملکرد آن دچار شک و تردید بودند، ولی استون مارتین با برگزاری نمایش عمومی به همه شایعات خاتمه داد و شاهکار واقعی مهندسان خود را به رخ کشید. طراحان Aston Martin Valkyrie دو رنگ سیاه و قرمز را برای آن انتخاب کرده‌اند و همین موضوع سبب افزایش جذابیت این خودرو شده است.

ظهور قدرت محض در خودروی سوپر اسپرت  Aston Martin Valkyrie +تصاویر

استون مارتین برای دور نمایش این خودرو یکی از برترین رانندگان مسابقات اتومبیل رانی به نام کریس گودوین را انتخاب کرده بود. کریس پس از رانندگی با این خودرو گفت: «اتومبیل Aston Martin Valkyrie به معنای واقعی خودرویی ویژه است.» قرار است استون مارتین تنها ۱۵۰ دستگاه از این خودرو را تولید کند و قیمت ۳.۲ میلیون دلار را برای آن اعلام کرده است.

انتهای پیام/

ظهور قدرت محض در خودروی سوپر اسپرت Aston Martin Valkyrie +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار