انجام فرایند سنجش سلامت ۷۸۲ نوآموز در بهبهان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از انجام فرایند سنجش سلامت ۷۸۲ نوآموز در پایگاه سنجش سلامت شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان گفت: از آغاز فعالیت پایگاه تا کنون ۷۸۲ نوآموز بدو ورود به کلاس اول، تحت آزمایش‌های سنجش سلامت قرار گرفته اند.

وی با اشاره به انجام معاینات پزشکی مشخص در پایگاه سنجش افزود: فاکتور‌هایی نظیر بینایی، شنوایی، بهداشتی، معاینات بالینی، آمادگی تحصیلی در نوآموزان مورد سنجش قرار گرفته و در صورت تایید سلامت برای ثبت نام به مدارس معرفی خواهند شد.

شجاعی تصریح کرد: ۶۳۵ نوآموز با سلامت کامل ارزیابی و جهت ثبت نام به مدارس شهر و روستا معرفی و ۱۴۷ مورد جهت معاینات تخصصی به مراکز پزشکی و متخصصین ارجاع داده شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: نوآموزانی که در سنجش و غربالگری جسمی و ذهنی آنان موردی خاص مشاهده شود با معرفی نامه پایگاه به مراکز تخصصی معرفی می‌شوند که پس از رفع مشکل جهت ثبت نام به مدارس معرفی و در غیر این صورت در مدارس استثنایی ثبت نام خواهند شد.

گفتنی است: پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به اول ابتدایی و پیش دبستانی مستقر در دبستان شاهد حریت، از شنبه تا پنج شنبه روزانه با پذیرش ۴۲ نوآموز دایر و آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

انتهای پیام/م

سنجش سلامت نوآموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.