رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان:

۱۱ واحد صنعتی استان به‌عنوان واحد تولیدی نمونه تجلیل شدند

رئیس اتاق بازرگانی گفت: رفع مشکلات موجود در مسیر توسعه واحد‌های صنعتی و رونق تولید در استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان در همایش صنعتگران و معدن کاران استان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه رفع مشکلات موجود در مسیر توسعه واحد‌های صنعتی و رونق تولید در استان در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۱ واحد صنعتی استان به‌عنوان واحد نمونه برتر صنعتی در این همایش تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه تمام واحد‌های صنعتی استان سمنان متعلق به بخش خصوصی است، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این راستا در اولویت قرار دارد و باید برای توسعه ظرفیت‌های موجود گامی مؤثر برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی در سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای صنعتگران ایجاد کرده است، اعلام کرد: در حال حاضر در برهه زمانی حساسی قرار داریم و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر رونق تولید بهره‌گیری کنیم.

جمعه‌ای گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در بستر تولید ملی با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مهم‌ترین برنامه دولت برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

انتهای پیام / م

همدلی و اتحاد لازمه مقابله با تحریم‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار