مصدومیت کاپیتان پرسپولیس جدی است / ۲ بازیکن سرخپوش جام شهدا را از دست دادند

کاپیتان سرخپوشان که در دیدار با نیروی زمینی مصدوم شده بود، پس از چند روز حضور در ترکیه به تهران بازگشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ماهینی، کاپیتان و مدافع ۳۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار دوستانه با نیروی زمینی مصدوم شده بود، همراه با تیم به اردوی ترکیه رفت تا روند درمان مصدومیتش را در این کشور ادامه دهد، اما چند روز پیش، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تصمیم گابریل کالدرون آرژانتینی، ماهینی به تهران بازخواهد گشت تا مصدومیتش را درمان کند.

حسین ماهینی مقابل شاگردان امید روانخواه در تیم نیروی زمینی بدون برخورد و در حالت چرخشی بدن، روی یک پا فرود آمد و از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و برخی از رسانه‌ها سپس اعلام کردند که او دچار پارگی رباط صلیبی شده است که تکذیب شد. ماهینی دچار مصدومیتی شده که با ۲ تا ۳ هفته به مستطیل سبز بازخواهد گشت و اکنون درحال پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش است.

کاپیتان پرسپولیس به احتمال زیاد به مسابقات جام شهدا نمی‌رسد و مهدی شیری بازی خواهد کرد و اگر در تیم ماندنی شود، می‌تواند از ابتدای لیگ نوزدهم بازی کند.

از سویی دیگر محمد انصاری هم که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت، تمرینات و بدنسازی خود را شروع کرده و اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر است، اما یک ماه زمان می‌برد تا به شرایط کامل برسد. او در دیدار با تیم ملی امید هم که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود از ابتدا حضور ندارد و شاید دقایقی به زمین بیاید.

شایان مصلح هم که مصدوم بود در اردوی ترکیه، زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم تمرینات انفرادی و اختصاصی خود را انجام می‌دهد تا آماده بازی‌ها شود. حضور این بازیکن در جام شهدا که با حضور فولاد خوزستان، سایپا تهران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود، قطعی نیست.

اردوی پرسپولیسی‌ها در کارتپه، ۲۹ تیر به پایان می‌رسد و سرخپوشان پس از ۲ روز استراحت، آماده حضور در جام شهدا خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.