پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی در مازندران / هشدار جدی به خانواده‌های استان

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد حسین زاده معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی در استان به شدت ابراز نگرانی کرد وگفت: در گذشته سن آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها وحتی سنین بالاتر بوده، اما اکنون این آسیب‌ها حتی به سن دانش آموزان ابتدایی رسیده و این زنگ خطر وهشدار جدی به خانواده‌ها است.

وی افزود: انتظار است خانواده‌ها از نگاه صرفا آموزشی به فرزندان خود نداشته باشند و باید از سنین مهد کودک برای مقابله با پدیده‌های اجتماعی وارائه آموزش‌های مورد نیاز واکسینه اجتماعی شوند.

حسین زاده گفت: حدود نیم میلیون شهروند سالانه در این استان از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران افزود: مراکز دولتی وغیردولتی بهزیستی این خدمات را که شامل بیش از ۱۸۰ نوع خدمت است در رده‌های سنی مختلف به مددجویان بهزیستی ارائه می‌دهند.

وی به بهر ه برداری ۴ طرح خدماتی وحمایتی در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل، یک خانه دومعلول شهری، یک خانه یک معلول در روستای کته پشت، مرکز درمان وبازتوانی معتادین و مرکز گذری کاهش آسیب ویژه بانوان (نهال گلبرگ) و طرح باشگاه ورزشی برای اشتغالزایی دو معلول آملی در شهر آمل بوده است.

حسین زاده گفت: برای افتتاح این طرح‌ها درمجموع حدود ۲ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از سوی اداره بهزیستی شهرستان آمل پرداخت شد.

انتهای پیام/آ


بهره مندی نیم میلیون مازندرانی از خدمات بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار