دروازه بان گالاتاسرای در تمرین پرسپولیس آفتابی شد+ عکس

آرش شرقی، دروازه بان امید‌های تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه در تمرین سرخپوشان پایتخت آفتابی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که برای برگزاری اردوی آماده سازی راهی ترکیه شدند، ۲۹ تیر به تهران بازمی گردند تا آماده حضور در جام شهدا شوند. اعضای تیم قرار است در اردوی کارتپه ۲ بازی تدارکاتی انجام دهد تا آماده فصل جدید فوتبال ایران شوند.

سرخپوشان در این اردو ۳ دروازه بان (علیرضا بیرانوند - بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویشوند) به همراه دارند که زیر نظر محسن سیدی تمرین می‌کنند و آماده شروع لیگ نوزدهم هستند. البته در روز‌های اخیر یک دروازه‌بان ایرانی به نام آرش شرقی که سابقه حضور در گالاتاسرای ترکیه را دارد در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد و همراه با سایر دروازه‌بانان این تیم زیر نظر محسن سیدی به تمرین پرداخت و هنوز دلیل حضور در تمرینات سرخپوشان مشخص نیست.

دروازه بان گالاتاسرای در تمرین پرسپولیس آفتابی شد+ عکس

این دروازه‌بان که در گالاتاسرای ترکیه حضور دارد، در اردوی چند ماه پیش یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) به اردوی تیم دعوت شد اما بنا بر دلایلی در لیست نهایی کرانچار و تونچی (مربی دروازه بان های سابق تیم ملی امید) نبود و به همین دلیل به بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ دعوت نشد.

لازم به ذکر است، در لیست نهایی کرانچار برای حضور در مسابقات، معراج اسماعیلی و شهاب عادلی حضور داشتند.

شرقی که چند بار با تیم بزرگسالان گالا تمرین کرده، بازی‌هایی برای جوانان و امید این باشگاه انجام داده و در چند ماه اخیر صحبت هایی مبنی بر حضورش در لیگ ایران شنیده می شد که هنوز این اتفاق رخ نداده و باید دید سرانجام با جدایی از گالا به فوتبال ایران خواهد آمد یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.