قاتل بخشیده شده دوباره آدم کشت!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی سی‌ساله خبر داد که پس از آزادی از زندان مجدداً دست به ارتکاب جنایت زده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۲۲:۳۰ ششم اسفند ۹۷ مأموران کلانتری ۱۳۱ شهری ری با تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به جنایت واقع در پارک شهید جهان‌آرا، جوانمرد قصاب قرار گرفتند.

پس از حضور مأموران کلانتری در صحنه جنایت و تأیید خبر اولیه مشخص شد مقتول (پسری حدوداً ۲۵ ساله) از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت جسم تیزی قرار گرفته است.

در تحقیقات پلیسی از شاهدان صحنه جرم مشخص شد که مقتول توسط یکی از دوستانش که از افراد شرور منطقه است، به قتل رسیده و به گفته شاهدان، قاتل و مقتول هر دو اهل یک محله بودند و سابقه دوستی چندساله با یکدیگر داشتند.

در ادامه مشخص شد متهم در یکی از استان‌های همجوار تهران پنهان شده است که تیمی از کارآگاهان اداره دهم برای دستگیری قاتل به مخفیگاه وی اعزام شده و متهم ۲۰ تیر ۹۸ بازداشت شد.

متهم در تحقیقات پلیسی به قتل دوستش اعتراف و گفت: من و مقتول حدود هشت سال با هم دوست بودیم، ما همیشه برای دیدن همدیگر در پارک محل (شهید جهان‌آرا) قرار می‌گذاشتیم و حتی یک بار با هم قهر نکرده بودیم چه برسد به نزاع.

وی افزود: من مقداری پول از رامین (مقتول) قرض کرده بودم، اما قادر به پرداخت بدهی نبودم و رامین دائم طلبش را می‌خواست تا اینکه حدود ساعت ۲۱ شب با رامین تماس گرفتم و از او پرسیدم کجاست؟ رامین گفت: در مکان همیشگی (پارک) حضور دارد، من نیز حدود ساعت ۱۰ به پارک رسیدم.

این متهم که ۳۰ سال سن دارد، درباره نحوه قتل نیز گفت: در پارک درباره بدهی من صحبت به میان آمد و رامین گفت چرا طلبم را نمی‌دهی؟. ناگهان مشاجره بالا گرفت؛ رامین با عصبانیت شروع به فحاشی به من کرد، چاقویی از جیبش درآورد و یک ضربه به دست من زد.

وی ادامه داد: درگیری بالا گرفت و من هم با چاقویی که همراه داشتم دو ضربه به کمر و گردن رامین زدم که بلافاصله او خونریزی کرد، در نهایت من نیز با خودروی شخصی‌ام متواری شدم و در این مدت در یکی از استان‌های همجوار تهران مخفی بودم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری است و در یکی از درگیری‌ها مرتکب قتل شده که با رضایت اولیای‌دم از زندان آزاد شده بود.

وی تصریح کرد: متهم این پرونده با دستور قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/

قاتل بعد آزادی از زندان مجدداً مرتکب قتل شد

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.