جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فاش کرد +فیلم

به تازگی جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی گوشی جدید آنر به نام Honor X9 پیش از رونمایی رسمی در فضای مجازی منتشر شده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر از بهترین شرکت‌های سازنده تلفن همراه است. این شرکت با استراتژی پیشین هوآوی، یعنی قیمت مقرون به صرفه و کارایی بالا، توانسته است در بازار فروش خوبی داشته باشد. اوایل هفته پیش جورج ژائو، مدیرعامل آنر، چند تصویر تبلیغاتی جدید از Honor 9X منتشر کرد. در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده به وسیله او، جعبه این دستگاه در کنار آیتم‌های مرتبط قرار گرفته‌اند تا قابلیت‌های مختلف آن را به نمایش بگذارند.

اخیرا، ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر شده که شباهت ظاهری دستگاه‌های Honor X پیشین را به Honor 3X نشان می‌دهد. در انتهای این ویدئوی تبلیغاتی تاریخ انتشار آن نیز در بسته بندی قدم به قدم آن معرفی شده  که ۲۳ جولای خواهد بود.

انتشار آخرین ویدئو تبلیغاتی Honor X9 +فیلم

متاسفانه چیز دیگری درباره آنر 9X در این ویدئوی تبلیغاتی گفته نشده است اما حداقل یک تاریخ عرضه در دست داریم. دستگاه‌های آنر به طور معمول در چین ماه‌ها پیش از عرضه جهانی وارد بازار می‌شوند.  در ادامه این ویدئوی تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود


انتظار می‌رود آنر 9X با تراشه بروزرسانی شده Kirin 810، دوربین بهبود یافته، باتری بزرگ‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود. احتمال دارد پردازنده گرافیکی Turbo 3.0 در کنار تراشه Kirin 810 حاضر شود که در این صورت باید عملکرد بهتری هنگام استفاده از این گوشی در بازی تجربه کرد. با در نظر گرفتن رقابت بی‌پایان بین Realme X و شیائومی Redme Note 7 pro انتظار می‌رود آینده خط تولید Honor X ما را تحت تاثیر قرار دهد.

انتشار آخرین ویدئو تبلیغاتی Honor X9 +فیلم

همچنین باید انتظار داشته باشیم مدل آنر 9X Pro با داشتن دوربین سه‌گانه متفاوت و دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ عرضه شود. بر اساس پکیجی که به تازگی از این گوشی فاش شده است، می‌توانیم رنگ گرادیان آن را نیز ببینیم. البته هنوز برای ما مبهم است که این گوشی دارای درگاه USB-C است یا این که از میکرو یو‌اس‌بی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

جدیدترین ویدئو تبلیغاتی  Honor X9 منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.