میرزایی: همه تلاش می‌کنند تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: جام جهانی رویداد بزرگی است همه انگیزه خاص خودشان را دارند و تلاش می‌کنند تا ارائه بهترین نمایش در لیست نهایی قرار بگیرند.

میثم میرزایی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی که به میزبانی تالار بسکتبال در حال برگزاری است اظهار داشت: نزدیک به یک ماه است که اردوی ما آغاز شده، در ابتدای اردو بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی در شرایط بدنسازی و فشار قرار داشتیم، اما حالا رفته رفته این شرایط رو به پایان است و در حال کار روی تاکتیک هستیم در مجموع تیم دارد به حالت آرمانی اش می‌رسد و امیدوارم با چند بازی دوستانه خوبی که داریم به شرایط ایده آل برسیم.

اودرباره شرایط بازی‌های دوستانه هم عنوان داشت: جام جهانی رویداد بزرگی است همه انگیزه خاص خودشان را دارندو تلاش می‌کنند تا ارائه بهترین نمایش در لیست نهایی قرار بگیرند، امیدواریم بچه‌ها سالم و سلامت باشندو هرکس که لایق است در جمع باشد.

میرزایی درباره حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی عنوان داشت: حمایت اگر از نظر فدراسیون منظور است شرایط خیلی بهتر از قبل شده، اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. فدراسیون تمام تلاشش را انجام داده و از کمبود‌هایی که داشته بهترین‌ها را فراهم کرده است. این تیم باید حمایت بیشتری از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جوانان حمایت شود، زیرا رویداد مهمی را در پیش داریم.

او درباره شرایط باشگاهی اش عنوان داشت : تمام تمرکزم برای حضور در جمع نهایی است و پس از ان ببینیم که چه می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ارغوان: بازی‌های دوستانه کمک زیادی به تیم ملی بسکتبال می‌کند

تمرین تیم ملی بسکتبال برگزار شد

برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم‌های ملی بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی


انتهای پیام / 

اظهارات بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین شرایط تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار