کالدرون: بازیکنان روحیه خوبی دارند/ جذب مهاجم خارجی مهم است

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: روحیه کار و تمرین بازیکنان بسیار خوب است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین سرخپوشان در ترکیه بیان کرد: روحیه کار و تمرین بازیکنان بسیار خوب است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. همچنین امیدوارم شرایط بازی دوستانه به گونه‌ای باشد که با تیم‌هایی که بازی می‌کنیم، ما را تحت فشار قرار دهند تا بتوانیم بهتر خودمان را آزمایش کنیم.

او افزود: به جز یکی، ۲ روز که باران آمد و کارمان را خراب کرد، کمپ تمرینی خوبی در اختیار داریم و شرایط عالی‌ای داریم. می‌توانست بهتر از این هم باشد، اما راضی هستیم و شرایط خوبی وجود دارد. البته از تمام بازیکنان هم راضی هستیم و منتظر هستم تا ببینم قرارداد باشگاه با مهاجم خارجی به کجا می‌رسد. مسئله جذب مهاجم برای ما بسیار مهم است.

همچنین سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس نیز درباره این اردو گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و اردوی خوبی داریم. تا اینجا هم شرایط اردویی ما رضایت‌بخش است و همه چیز خوب بوده است. البته روز اول هوا بارانی و مه‌آلود بود و این مسئله کار ما را سخت کرد، اما الان همه چیز خوب است.

او در مورد شرایط خودش هم ادامه داد: خوشبختانه شرایط خودم هم خوب است و نیاز به کار بدنسازی خوب داشتم و تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم که بتوانیم به مرز آمادگی برسیم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: هنوز نیاز دارم که از لحاظ بدنی بیشتر کار کنم، اما بیشتر از نظر ذهنی آماده هستم و به امید خدا به شرایط بهتر از این هم می‌رسم. هواداران ما مثل همیشه ما را حمایت می‌کنند و تحت هر شرایطی حامی ما بودند. ما آن‌ها را دوست داریم و برای آن‌ها احترام قائل هستیم. در تیم ما بازیکنان بسیار خوبی هستند و کادر فنی جدید ما هم عالی است و فقط نیاز به حمایت هواداران داریم تا بتوانیم امسال هم سال خوبی داشته باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.