جهانگیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تخفیف حق عضویت برای رزیدنت‌ها/ کاهش بودجه سازمان نظام پزشکی تکذیب شد

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی درباره بودجه سازمان نظام پزشکی و حق عضویت رزیدنت‌ها توضیح داد.

کاهش بودجه سازمان نظام پزشکی تکذیب شد / تخفیف حق عضویت برای رزیدنت‌هامحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دریافت حق عضویت از رزیدنت‌ها بر اساس مصوبه شورای عالی نظام پزشکی است که بر اساس  قانون سختی‌های هنگام تحصیل هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: ذکر مطلبی در فضای مجازی مبنی بر کاهش بودجه سازمان نظام پزشکی با قطع احتمالی حق عضویت رزیدنت‌ها به هیچ عنوان واقعیت ندارد و  من این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنم.

جهانگیری تاکید کرد: در سال گذشته تخفیفی برای حق عضویت رزیدنت‌ها در نظر گرفته شده بود و در حال حاضر مصوبه جدیدی مبنی بر لغو دستورالعمل سال گذشته بوسیله شورای عالی سازمان نظام پزشکی صادر نشده است و تا به امروز هیچ مشکلی از این بابت به وجود نیامده است.

حق عضویت رزیدنت ها هیچ ارتباطی با بودجه نظام پزشکی ندارد

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: حق عضویت رزیدنت ها  در سال  ۹۸ بخشیده شده است  و تنها یک مبلغ اندکی  باید پرداخت کنند.

وی افزود: هیچ صحبتی در زمینه کاهش منابع مالی سازمان نظام پزشکی نشده و این مسئله هیچ وقت در دستور کار شورای عالی نظام پزشکی نبوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار