تساوی تراکتور در نخستین دیدار تدارکاتی در ترکیه

تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی ارزروم مقابل حریف ترکیه ای به تساوی رضایت داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، شاگردان مصطفی دنیزلی در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی ارزروم، به مصاف تیم گیرسون اسپور ترکیه رفتند و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

دیدار بین دو تیم، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه، ۲۳ تیر) در زمین شماره یک کمپ بزرگ "پولات ریزورت" ارزروم و در حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر که تعدادی از آن‌ها هم طرفدار تراکتور بودند، آغاز شد و شاگردان دنیزلی برتری نسبی در نیمه اول مقابل حریف خود داشتند.

تا اینکه توانستند مزد برتری خود را گرفته و ساسان انصاری موفق شد در دقیقه ۴۴، با حرکت تیمی خوبی که تراکتوری‌ها از سمت چپ آغاز کردند، صاحب موقعیت شود و نخستین گل بازی را وارد دروازه تیم حریف بکند تا این نیمه، با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی، تیم گیرسون اسپور برای جبران گل خورده، وارد زمین شد و در یکی دو صحنه روی دروازه اخباری خطرساز شد که با واکنش خوب این دروازه بان و بازیکنان خط دفاعی روبرو شد.

در ادامه، دنیزلی برای محک بازیکنان خود و امتحان سیستم‌های مختلف در حین مسابقه دست به چند تعویض و تغییر سیستم داد که بازهم تراکتوری‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند روی دروازه تیم حریف خطرساز شوند، اما این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشدند.

در حالی که بازی زیبا و روان شاگردان دنیزلی در جریان بود، تیم گیرسون اسپور در یک غافلگیری، توانست گل تساوی را وارد دروازه اخباری کند تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

گفتنی است؛ تراکتور، این بازی تدارکاتی را با ترکیب محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، سعید مهری، احسان حاج صفی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سید احمد موسوی، یوکیا سوگیتا، مسعود شجاعی و ساسان انصاری آغاز کرد و سبحان خاقانی، حامد حسین علیزاده و مهدی تیکدری نیز به عنوان بازیکنان تعویضی به ترتیب به جای میثم تیموری، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بازی کردند.

اخبار باشگاه تراکتور در اردوی ترکیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.