دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به صورت غیرمجاز از حساب بانکی دوست خود به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پی گیری‌های فنی و پلیسی عامل برداشت غیرمجاز شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ کریمی گفت: متهم که از دوستان شاکی بود در تحقیقات مقدماتی منکر برداشت شد، ولی پس از مواجه شدن با دلایل و شواهد موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که جهت انجام امور بانکی کارت شاکی را قرض گرفته است و زمانی که به دستگاه عابربانک مراجعه کرده وسوسه شده و اقدام به فعال کردن رمز دوم و برداشت از حساب شاکی کرده است.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از شهروندان خواست تا کارت بانکی و رمز عبور آن را در اختیار افراد غیرقابل اعتماد قرار نداده و حتما با مراجعه به بانک مربوطه نرم‌افزار رمز اول و دوم یک بار مصرف مربوط به کارت بانکی خود را دریافت کنند.

 

انتهای  پیام/ز


برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار