جمع آوری بیش از ۲ میلیارد ریال زکات در حمیل

رئیس کمیته امداد بخش حمیل گفت: در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۲ میلیاردو۴۹۰ میلیون ریال زکات در سطح بخش حمیل و روستا‌های تابع جمع آوری گردیده است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد بخش حمیل گفت: در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۲ میلیاردو۴۹۰ میلیون ریال زکات در سطح بخش حمیل و روستا‌های تابع جمع آوری گردیده است که از این مبلغ ۷۵ درصد  زکات مستحبی و ۲۵درصد  زکات واجب است.

وی افزود:این مبالغ در جهت خرید جهیزیه برای زوج‌های جوان تحت حمایت و هزینه‌های درمان مددجویان، کمک هزینه‌ی تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان هزینه گردیده است و همچنین ۸ مورد بازسازی و مرمت مساجد و یک مورد خانه عالم در سطح بخش حمیل انجام و تعداد ۴۰۰ جلد قرآن کریم و کتاب مذهبی خریداری و به مساجد اهدا گردیده است.

حجت الاسلام فرامرزی مسئول جمع آوری زکات کمیته امداد  حمیل افزود: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی؛ عاملین زکات در روستا‌های تابع بخش حمیل حاضر و جهت جمع آوری زکات تلاش مضاعفی را بعمل می‌آورند و خواستار همکاری و همیاری مردم با این عاملین شد مقرر شد در خطبه‌های نماز جمعه این مهم اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

انتهای  پیام/ز

 جمع آوری مبلغ ۲ میلیاردو۴۹۰ میلیون ریال زکات در سطح بخش حمیل

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.