کاهش ۲۵ درصدی غریق در آب‌های ساحلی مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از کاهش ۲۵ درصدی غریق از اول خردادماه امسال تاکنون در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:دریای خزر از اول خرداد امسال تاکنون ۱۱ روز طوفانی ، ۱۹ روز نیمه آرام و ۲۱ روز آرام بوده است.
 
وی  با بیان اینکه در حالی شرایط طوفانی دریای خزر امسال در مقایسه با مدت مشابه  پارسال ۵ برابری افزایش یافته است ، گفت:  آمار غریق در آب‌های ساحلی مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش داشت.
 
کریمیان افزود:  ۹ نفر از اول خرداد تاکنون در آبهای ساحلی استان غرق شدند ، که پارسال تعداد  غریق دوازده نفر بوده است.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد، گفت: ناجیان غریق تاکنون موفق به نجات ۴۷۸ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند.
 
وی با بیان اینکه پارسال نیز  ۴۳ روز دریای آرام، ۶ روز نیمه آرام و ۲ روز طوفانی بود، افزود: در این مدت هزار و ۷۱ نفر از دریا نجات یافتند و ۱۲ نفر غرق شدند.
 
کریمیان با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

انتهای پیام/آ



دریا امسال قربانی کمتر گرفت

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار