معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور در اراک؛

حذف قوانین دست و پاگیر در حوزه تعزیرات حکومتی ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور درسفر اراک گفت: حذف قوانین دست و پاگیر در حوزه تعزیرات حکومتی ضروری است.

حذف قوانین دست و پاگیر در حوزه تعزیرات حکومتی ضروری است. به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  صابری معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در اراک گفت: حذف قوانین دست و پاگیر و ایجاد تسهیل در تکالیف این نهاد امری ضروری است.

صابری افزود: تعزیرات حکومتی در راستای سیاست‌های تنظیم بازار با متخلفان و محتکران با جدیت برخورد می‌کند و انتظار است که در شرایط اقتصادی کنونی همه بخش‌ها برای مبارزه با فساد و پیشگیری از تخلف‌های اقتصادی پای کار باشند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به امور مبارزه با قاچاق کالا و تخلف‌های صنفی بر اساس قانون باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی انجام شود و رسیدگی به پرونده‌ها با کیفیت و سرعت بالاتری دنبال شود.

۱۷۰ ساختمان تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کشور استیجاری اند

معاون توسعه مدیریت و منابع تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: ۱۷۰ مورد از فضا‌هایی که خدمات تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کشور در آن‌ها انجام می‌شود استیجاری است و با وجود کمبود امکانات و زیرساخت‌ها، عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کشور قابل قبول است و انتظار می‌رود همکاری بیشتری در راستای تامین منابع و زیرساخت‌های این نهاد بشود.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی هم در این مراسم گفت: تعزیرات حکومتی استان یکی از دستگاه‌های فعال در کنترل و مدیریت بازار است و امیدواریم با نظارت هرچه بیشتر تعزیرات حکومتی بر بازار بتوانیم در افزایش رفاه و آرامش مردم در موضوع قیمت‌ها اقدامات موثری انجام دهیم.

طاهری قائم مقام دادگستری کل استان مرکزی هم در این مراسم بر اجرای دقیق احکام و رسیدگی هرچه سریعتر بر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی برای این امر پیش بینی شده است.

در پایان این مراسم حمید القاصی مهر به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان منصوب و از زحمات سلیمان رزاقی قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.