رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان تأکید کرد؛

ضرورت ساماندهی بوستان های سطح شهر سمنان

محمد همتی گفت: با توجه به نامناسبی وضعیت بوستان های سطح شهر سمنان ضروری است وضعیت این بوستانها ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمد همتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان در نشستی با موضوع بررسی وضعیت بوستان‌ها و المان‌های شهری سمنان در شورای شهر، ضمن بیان اینکه تعداد بوستان‌های محله‌ای در سطح شهر ۷۳ بوستان است،گفت: برخی بوستان‌های سمنان فاقد نام و تعدادی از آن‌ها موقعیت بهره‌برداری و استفاده عموم را ندارند.

وی افزود: امروز بوستان‌های شهر سمنان نیازمند ساماندهی و بهبود شرایط هستند تا بتوانیم فضایی را برای استفاده مردم مهیا کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان در ادامه گفت: شهرداری طی روز‌های گذشته نهضت آسفالت را برای حرکت خودرو‌ها انجام داد، اما با وجود اثر گذاری بوستان‌ها بر نوع و کیفیت روابط میان شهروندان و محل عابر پیاده هنوز اقدام جهادی برای رفع معضلات موجود در پارک‌ها بر نداشته است.

همتی با بیان اینکه این انتظار از سوی وجود دارد که شهرداری و دستگاه‌های اجرایی نگاه ویژه‌ای به امور شهری و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی داشته باشند، گفت: مدیریت، کنترل، ارزیابی و نظارت در پروژه‌ها باید بیشتر باشد.

عباس آل بویه عضو کمیسیون فرهنگی شورا نیز دراین جلسه گفت: سازمان فرهنگی شهرداری با برگزاری ورزش‌های بومی محلی، علاوه بر مزیت‌های ورزش، می‌تواند درحفظ و بقای فرهنگ هرمحله نقش مؤثری داشته باشد.

وی افزود: عوارضی که از سوی شهروندان پرداخت می‌شود بخشی از درآمد‌های شهرداری را تشکیل داده و بخش عمده‌ای از آن صرف بهسازی، زیباسازی، بهبود معابر و سایر هزینه‌های خدمات شهری می‌شود، شهروندان باید بدانند این عوارض‌ها در کدام قسمت شهر هزینه شده است.

انتهای پیام / م

ورزش‌های بومی محلی نقش موثری درحفظ و بقای فرهنگ هرمحله  دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.