علیخانی سلطان اعتماد به نفس تهران را در عصر جدید معرفی کرد! / برگزاری کنسرت خوانندگان عصر جدید با هدف کمک به سیل‌زدگان و کودکان سرطانی+ فیلم


قسمت دوم از دور نیمه‌نهایی «عصرجدید» به گونه‌ای متفاوت، جذاب و تماشایی روی آنتن شبکه سه رفت.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اجرا در دومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید را محمد زارع برعهده گرفت.

او که در مراحل قبل توانست داوران را هیجان انگیز کند این بار هم نمایش جذابی را روی صحنه آورد. زارع در این نمایش صفات تیره گرگ درون آدمی را نشانه گرفت.

او برای اولین بار این نمایش مهیج و همچنین خطرناک را بعد از تمرین‌های بسیار روی صحنه عصر جدید اجرا کرده است که در ابتدا فقط رویا نونهالی به اجرایش رای منفی داد، اما در ادامه با تشویق‌های مخاطبان رای او هم به سفید تغییر پیدا کرد.

نشانه گیری گرگ درون آدمی با چاقو در صحنه عصر جدید/ گرامیداشت مقام مادر در آواز نمایشی شرکت کننده جوان+ فیلم

حضور پوریا دوست و همراه محمد زارع توجه داوران را به خود جلب کرد چراکه او در اولین اجرا در سیبل قرار گرفت و زارع چاقو را به سمت او پرتاب می‌کرد.

شکوفه عزیزی؛ دومین شرکت کننده برنامه دوم از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید بود. در اجرای او نوگرایی وجود داشت که نمایش او را نسبت به کار‌های قبلش کامل تر، حیرت انگیز و جذاب‌تر کرد.

شکوفه عزیزی در روز‌های اول می‌خواست از برنامه انصراف بدهد، اما با اراده خود توانست استعدادش را در برنامه عصر جدید کشف کند.

در بخشی از اجرای خود یک شوخی با کمک عصر جدید به هموطنان سیل‌زده داشت و گفت: چه جوری با علیخانی کارتون‌های خالی یخچال را جابه جا می‌کردی وهر برنامه هم تکرار آن پخش می‌شود.

نشانه گیری گرگ درون آدمی با چاقو در صحنه عصر جدید/ گرامیداشت مقام مادر در آواز نمایشی شرکت کننده جوان+ فیلم


علیخانی گفت: با این صحبتی که کردید منم جایزه شما رو در کارتون خالی تقدیم تون می‌کنم (خنده)

در ادامه عزیزی از عوامل برنامه به خصوص ایمان قیاسی تشکر کرد که گفتگوی او باعث شد این شرکت کننده در برنامه عصر جدید بماند.

علیخانی عنوان کرد: شما با سلطان اعتماد به نفس تهران صحبت کردید و چیزی غیر از این نیست.

رضا آرمند پیشه آخرین اجرا را در دومین مرحله نیمه نهایی در عصر جدید به نمایش گذاشت. او به پاس احترام به مادر قطعه عاشقتم را اجرا کرد که اغراق بسیار در کارش موج میخورد. البته داوران به احترام به حضور مادر او در روی صحنه چهار رای سفید دادند.

علیخانی سلطان اعتماد به نفس تهران را در عصر جدیدمعرفی کرد! / گرامیداشت مقام مادر در آواز نمایشی شرکت کننده جوان+ فیلم

گفتنی است در این برنامه با پیشنهاد آریا عظیمی نژاد مبنی بر برگزاری کنسرت عصر جدید توسط شرکت کنندگان موافقت شد و قرار است عواید حاصل از فروش این کنسرت به سیل زدگان و کودکان سرطانی تقدیم شود.

در پایان دومین قسمت مرحله نیمه نهایی داوران شکوفه عزیزی و محمد زارع را برگزیدند و حالا باید منتظر بمانیم که مردم کدام گروه را انتخاب می‌کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
بسیار نظر خوبیه اگر همه مردم در طرحی چندروزه یک نوع از کالاهای اساسی و مصرفی را نخرند !!!!!!
حتما تفاوت قیمت به سود خریدار است.
فدای همبستگيه غیرتمندان ایرانی.
با ارادت م.عاطف
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۱۹:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.ازکجا باید بفهیم چه موقع برای کنسرت فروش بلیط دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۸:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
به نظر منم رضا آرمند توی خوندنش خیلی زور زد.
Iran (Islamic Republic of)
اتابای جلیل
۱۴:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام به شما دوستان عزیز.
اینکه به یاد سیل زدگان وبیماران یا دیگر مستمندان هستین واقعا جای تشکر دارد خواهشمندم به فکر روستاییان هم باشید که بخاطر بیکاری اندک اندک به شهرها کوچ میکنند واقعا حیف است والسلام علیکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
دیروز تا حدودی داوران خوب عمل کردن. و قطعا متانت و رشته سخن به زبان آوردن و علم و آگاهی در داوران بایست نمود پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۲:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
طرف میخاست فوتبال بازی کنه نونهالی میگفت وجه نمایشی کمه میخاست تکواندو کار کنه میگفت نمایش کمه، آخه من نمیدونم ورزش و ریاضی و تکواندو و روپایی رو چه به نمایش ، اصلا مگه اومدن تعاطر ؟ اون پسره رضا هم جدای از اینکه آهنگ بسیار مسخره ایی رو انتخاب کرده بود انگار داشت فیلم بازی میکرد و منم بودم بهش رای نمی‌دادم ، یا قسمت قبل هم دیدیم که گروهی که از مشهد اومده بودند داشتن جای طناب زدن که کارشون هست داشتن فیلم بازی میکردن ، در کل کاشکی جای رویا نونهالی یه آدم حسابی تر میاوردن
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
زياد حرص نخور
تئاتر ن تعاطر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
مردم بیایید یک هفته و فقط یک هفته متحد شوید و از یکی از بازارها خرید نکنید تا قدرت خود را به مسئولین و کارخانه داران بی انصاف نشان دهیم! ... از 29 تیر به مدت یک هفته، لبنیات نخرید. شرکتهای لبنی هر روز قیمتها را افزایش می دهند. فقط یک هفته بیایید لنیات نخریم!!!
-
علی
۰۸:۱۵ ۲۵ تير ۱۳۹۸
هیجان انگیز..........یا هیجان زده؟
آخرین اخبار