فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان باید در جامعه نهادینه شود

معاون امور مذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان ما در جامعه نهادینه شده و خانواده‌ها از سخت گیری و تجملات در ازدواج دوری کنند.

فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمد سادات شامگاه یکشنبه در مراسم اهدای ۲۳ سری جهیزیه توسط خیر تهرانی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان، اظهار داشت: ازدواج یک سنت حسنه و از سنت‌های پیامبر گرامی اسلام است، اما متاسفانه در جامعه ما بسیاری از مجردین بنا به دلایل و افکار بیهوده و باطل اقدام به ازدواج نمی‌کنند.

وی بر آسان گرفتن خانواده‌ها در امر مقدس ازدواج برای جوانان تاکید کرد و افزود: با فراهم کردن زمینه‌های ازدواج به دور از هر گونه تجملات امروزی مشکلات اقتصادی زوج‌های جوان نیز برطرف می‌شود.

معاون امور مذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: جوانان ما باید بدانند که مهریه و پول سعادت نمی‌آورد بلکه محبت و مودت نسبت به یکدیگر در زندگی است که باعث خوشبختی و سعادتمندی می‌شود.

حجت الاسلام سادات یادآور شد: خوشبختانه جامعه ما جامعه‌ای رئوف و نوع دوست است و در هر جایی وقتی کسی می‌بیند که هم نوعش به یاری نیازمند است، دست او را می‌گیرد.

وی بیان کرد: خیران ما باید قدر کار خود را بدانند و جوانان نیز قدردان این خیران باشند و ببینند اگر زندگی را ساده و بدون تجملات آنچنانی آغاز کنند سعادتمندتر خواهند شد.

انتهای پیام/ز

ازدواج آسان در جامعه اجرا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.