مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ایلام خبر داد؛

کاهش مراجعه شهروندان و شفاف سازی نرخ خدمات در استان ایلام

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ایلام گفت:کاهش مراجعه شهروندان و شفاف سازی نرخ خدمات از دستاورد‌های شهرداری الکترونیک هستند.

کاهش مراجعه شهروندان و شفاف سازی نرخ خدمات در استان ایلام

رحمان محمد رحیمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:کاهش مراجعات شهروندان، کاهش تردد بین شهری به واسطه خدمات شهرداری، افزایش سرعت و دقت در خدمات، شفاف سازی نرخ ارایه خدمات مالی به شهروندان و تعامل الکترونیک با سایر دستگاه‌های مرتبط با شهرداری از مهمترین مزایای شهرداری الکترونیک است.

وی ادامه داد:توسعه سیستم شهرسازی، نوسازی و اصناف تحت وب از طریق سازمان فناوری اطلاعات که اصلی‌ترین و بزرگترین سیستم نرم افزاری مورد استفاده در شهرداری‌ها می‌باشد در دست کدنویسی و تولید است.

رحیمی عنوان کرد:پیامد اجرای آن پنل شهروندی- مهندسین ناظر الکترونیک - پرداخت الکترونیک- استعلام الکترونیک - محاسبات و کنترل هوشمند و... است.

وی یادآورشد:با توجه به موارد ذکر شده در نهایت نیز نقشه طرح تفصیلی بر پایه نقشه یک پانصد به طور دقیق مبتنی بر لایه‌های GIS اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ایلام اضافه کرد:فاز اول این سیستم سال گذشته با اتمام رسید و هم اکنون سیستم شهرسازی جدید مبتنی بر وب با سرعت مناسب مورد استفاده کارکنان در جهت پاسخدهی به شهروندان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.