معاون شرکت ملی گاز اظهار داشت؛

تزریق ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها/ اردبیل استانی سبز در گازرسانی

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: استان اردبیل در گازرسانی استانی سبز است.

تزریق ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها/ اردبیل استانی سبز در گازرسانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا مشایخی معاون شرکت ملی گاز در معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: شرکت ملی گاز در قالب تعهدات خود از  ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات را به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها واریز خواهد داشت.

معاون شرکت ملی گاز گفت: اگر  مطالبات به صورت جدی پیگیری نشود تامین این مبلغ مشکل خواهد بود و مدیران شرکت گاز و دستگاه‌های اجرایی باید در وصول مطالبات همکاری داشته باشند.

وی افزود: فروش گاز متعلق است به بیت المال و درست نیست گاز در صنعت استفاده شود و پول آن وصول نشده و به خزانه واریز نشود.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی گازرسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: ایران حدودا ۳.۲ تریلیون متر مکعب گاز تولید می‌شود و باید از این نعمت خدادادی در رونق تولید و صادرات استفاده بهینه شود.

مشایخی گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی درجلوگیری از افت فشار گاز در مناطق سردسیر کشور صورت گرفته و امید است فرهنگ استفاده درست از منابع گازی در کشور در بین مردم و صاحبان صنایع جا بیفتد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید مقاوم سازی شبکه‌ها و گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای رونق تولید شتاب گرفته است.

مشایخی گفت: علاوه براین در کشور تا حدودی به تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار عملیات گازرسانی اجرا شده و عملیات رساندن گاز به روستا‌های کمتر از ۲۰ خانوار هم در اولویت است.

معاون برنامه شرکت گاز بیان کرد: استان اردبیل بعنوان استان سبز در گازرسانی محسوب شده و امسال ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سه دوره به این استان پرداخت شده و اعتبار باقی مانده هم تامین خواهد شد.

در این آیین از زحمات فیروز خدایی قدردانی و سردار اسماعیلی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت گاز استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/م

آیین تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت گاز استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.